Henrikenn Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Vennligst flytt viss jeg har postet feil sted! Greia er at jeg skal låne telefonen til dama, og hun skal låne min. Noen som har en enkel, men genial måte å gjøre dette på? Hun har Sony Ericsson og jeg har Nokia. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 legge kontaktene over på simkortet? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har over 300 kontakter.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 og? simkortet mitt har iallfall plass til 400 kontakter Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 PC software og synkronisering mot outlook? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 og? simkortet mitt har iallfall plass til 400 kontakter Vil jo ta en million år og kopiere alle kontaktene over på simkortet.. PC software og synkronisering mot outlook? Åssen funker det? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 og? simkortet mitt har iallfall plass til 400 kontakter Vil jo ta en million år og kopiere alle kontaktene over på simkortet.. PC software og synkronisering mot outlook? Åssen funker det? 1. Installer synk programvare fra første mobilprodusent (nokia/SE alt ettersom hvem du skal hente kontaktene FRA), installer outlook, koble til telefonen med datakabel - bruk automatisk synkronisering. Resultat - alle kontakter ligger i Outlook. 2. Installer den andre produsentens synk programvare, koble til telefonen med datakabel - bruk automatisk synkronisering. Resultat - alle kontakter fra outlook blir overført til telefonen + du har backup av alle kontaktene i Outlook. For å flytte tilbake, eller oppdatere. Koble til telefonen og synk. Fiks ferdig. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 og? simkortet mitt har iallfall plass til 400 kontakter Vil jo ta en million år og kopiere alle kontaktene over på simkortet.. sist gang jeg gjorde det med ca 250 kontakter tok det vel ca 5 minutter, men tid er jo relativt. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Skal se om jeg finner noen hurtig måte å legge de over på simkortet Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Online gratis synkroniseringstjeneste som f.eks ZYB kan også fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå