elskermat Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Hei ha vært å spist på vertshuset curtisen i halden noen ganger,å maten har vært helt ok,men dyrt!! Men regional å mat fra små levrandører er dyrere i innkjøp!!! Derfor blir jeg rett å slett forbannet når jeg prater med en bekjent som er salgskonsulent hos gilde!! Han forteller att CURTISEN handler masse kjøtt der vær uke, div lam fra australia,oksefillet fra botswana, å han har igjen en venn på ringstad kjøtt i rakkrstad der de får allt av importert elg å vilt..dette er kjøtt som servitører fra Curtisen prøver å juge,att dette er skutt i aremark!!!FY Å VI BLIR LURT!!! KJENNER DET KOKER OVER SNART!!!!!! å laks fra berbyelva HA HA HA HA Herregud det finnes ikke så mye laks i elven som de har solgt:(( Nei ta nå for faen ansvar CURTISEN (vær ærlig ovenfor gjestene deres,de er vi som gjør att dere får lønn) MVH:: Trist å lei Matelsker Endret 14. januar 2010 av elskermat Raseri eller ei—emnetitlene skriver vi med normal casing. :-) Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Never mind... Endret 14. januar 2010 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
elskermat Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Never mind... ja det går til hell! når folk tar betalt for en vare jeg ikke får!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå