Gå til innhold

Godteri med fyll?


Kakko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ville jeg forsøkt cognackuler. De er litt harde og dyre, men fyllet er jo tyntflytende. Bør også være greie å pakke inn igjen om det er en del av forsøket.

 

Men fylle må altså være minst like flytende som smil/center?

Hvordan skal du få det ut da? Bite/skjære av bunnen og skrape det ut?

 

Banansjokoladen i twistposen, og som sagt en god del konfekt.

 

Men du har vel gjerne et budsjett.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Cognackuler er litt dyre såvidt jeg husker, lurer på om de ikke er oppi 6-7kr per stk. Kommer jo an på hvor mange du trenger.

 

Husk at hvis du ikke erstatter det du suger ut med luft (feks med en annen sprøyte) så vil/kan sjokoladen kollapse og det vil samtidig være tyngre å trekke ut massen. Høres kanskje litt seigt ut for en sprøyte ja, kommer jo litt an på dimmensjonen på den.

 

Kan man spørre hva forsøket ellers går ut på eller er det classified?

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Hehe, eksperiment stod det i første post ja. Jeg har av en eller annen grunn lest "skoleprosjekt", så da begrenset det jo litt hva du kunne gjøre.

 

Neida, så lenge det ikke er fali eller veldig ekkelt av type bajs så er vel de fleste med på å sette opp en god practical joke.

Lenke til kommentar

Er sikkert et godt poeng man er inne på her.

 

Er det på smeltepunktet vil det være vanskelig å jobbe med, men å legge det i frysen vil nok heller ikke være en god ide.

 

Sikkert lurt å ha en viss kjølighet (fint ord, lurer på om jeg laget selv just nu) på det så det ikke smelter i hendene dine når du jobber med det, ref poeten femti cents godtebutikk :

 

I'm trying to explain baby the best way I can

I melt in your mouth girl, not in your hands (ha ha)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...