spot_ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Hei Skal til å kjøpe meg ny tv+lyd, så hvor ellers går man for å få hjelp på slikt. Så håper noen kan hjelpe meg med dette valget. TV Størrelse: 50" Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? LCD/Plasma FullHD Minimum 3x HDMI Hva slags kildesignal har du? Riks tv , skal kanskje skifte til dreambox. (med hdmi\dvi) Skal du koble til pc? ja, men dette kan gjøres via DVD-spillern til surroundannlegget. Surroundannlegg Antall Høyttalere: 5.1 System. Trådløst: Bakre høyttalere skal være kompatibel til trådløst. DVD\Blue-ray: Blue-ray tviler jeg på du finner den til denne prisen. Så ingen krav, men dvd-spillern skal spille av de fleste film formater. Pristotalt: Rundt 10k (tv+lyd) Noe jeg har glemt som dere lurer på ved valg, bare skriv. Gi meg gjerne tilbud som er over 10-12k også, men begrunn hvorfor akkurat du ville ha valgt å gått noen lapper opp. Tusen takk for alle svar, og alle som tar seg tiden til å lese dette. Mvh eqip Endret 14. januar 2010 av eqip Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Om du skal bruke PC mykje, er det kanskje greit å gå for LCD. bruke den til speling? fotball/sport? Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Om du skal bruke PC mykje, er det kanskje greit å gå for LCD. bruke den til speling? fotball/sport? Lite sport, mest filmer som er lastet ned så jeg bare legger på minnepenn og ser på dvd-spiller Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Om du skal ha 50" TV med full-HD OG lyd til 10k, må lyden være på ultra-lavbudsjett. Anbefaler da Logitech Z-5500 som er uslåelig på lyd pr.krone (ca.2500,-) Glimrende til film ! Endret 20. januar 2010 av Junkers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå