SemikolonP Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Som mange sikkert vet, er det en haug med nerder på dette forumet, og jeg tipper noen her har hatt noen morsomme drømmer relatert til ett eller annet med data, et spill eller lignende. Kom med dine innslag Husker en drøm relatert til det kjente spillet GTA IV. Jeg sto inntil en vegg og var omringet med varulver som prøvde å angripe meg, samridig som en politimann gikk rolig forbi (som om det var helt normalt). Jeg tenkte at jeg bare måtte la han gå forbi siden jeg allerede hadde nok med alle varulvene om jeg ikke i tillegg skulle få politiet på nakken. Men i håp om å redde mitt eget liv, slo jeg til en av varulvene, noe som førte til at politimannen snudde seg raskt. Jeg ble "busted" og varulvene gikk rolig videre som om ingenting hadde hendt. Denne fikk jeg fra et klipp på youtube fra GTA IV der Niko blir angrepet av en mengde brannmenn mens en politimann ignorerer alt sammen, men raskt blir oppmerksom når Niko slår tilbake. (søk på "gta iv bloopers glitches and silly stuff") Jeg har en til på lager, men den får komme en annen gang. Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Dette var en spesiell tråd;) Husker ikke detaljer i drømmen (lenge siden) men da jeg var bitt av Counter Strike - basillen, begynte jeg å drømme at jeg var med i spillet -_- Lenke til kommentar
N* Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Drømmer nesten en gang hver natt at jeg er i wow. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Drømmer nesten en gang hver natt at jeg er i wow. Haha, tipper du ikke er alene. Har ikke tatt så mye over at jeg har begynt å drømme om data:P Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Trenger ikke å ''ta over'' for at man skal drømme om data, er så enkelt at det er nok at man bruker dataen litt før man legger seg. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) I natt drømte jeg at jeg var inne i spillet, Global Agenda. Jeg var en spiller og hoppet rundt og koste meg. Morsomt nok hadde jeg greid å få tak i pil & bue. Husker det såpass godt at det var nok den mest virkelighetsnære drømmen jeg har hatt på lenge. edit: leif Endret 30. januar 2010 av Mr.Graves Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg har drømt at jeg har sitti på forumet flere ganger. Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gamer du 18 timer mw 2 en dag, skal jeg love deg du drømmer rimelig hardt om det. Og ja, jeg snakker av egen erfaring ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gamer du 18 timer mw 2 en dag, skal jeg love deg du drømmer rimelig hardt om det. Og ja, jeg snakker av egen erfaring ^^ Hehehehe, den der kjenner jeg til. Bare at det var Company of Heroes og ikke MW2. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hehehe, har hatt endel MW2-drømmer ja, for det meste rett etter jeg kjøpte det, har minket nå. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Drømte mye om Dragon age når jeg spilte igjennom det. Ellers havnet jeg stadig vekk i azeroth når jeg spilte Wow I det siste har jeg ikke hatt noen særlige spilldrømmer. Dessuten drømte jeg også mye om Battlestar Galactica når jeg rushet meg igjennom alle 4 sesongene på relativt kort tid.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Havnet i ragnaros' lair mot Onyxia med en level 2-40 ish i en drøm en gang. Fikk masse kjeft for å whipe hele raidet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hadde en drøm om forumet engang. Eg var i en sump eller noe slikt så ringte en fra forumet og spurte om eg kunen finne ut hvor mange poster han hadde på forumet her Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 MW2: Jeg drømte at jeg var Harry Potter, og jeg hadde fått en sønn. Men jeg turte ikke legge fra meg han (Voldemort kunne jo ta han!) så jeg bar han på ryggen i en sekk. Uansett, jeg klarte og drepe 5 slemme trollmenn, og da fikk jeg Predator Missile Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg drømte ofte om WoW før. Det var sjeldent noe spesielt og jeg drømte ikke at jeg var i Azeroth. Jeg drømte gjerne at jeg grindet eller gjorde instancer. Har også drømt om at jeg sitter på forumet her. Jeg har startet noen geniale tråder, men jeg glemmer hva de er om når jeg våkner. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Begynte å spille for 2-3 år sia, og kan nesten ikke huske at jeg har drømt etter det xD drømte mye mer før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå