NAO Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg kjøpte Asus g2s for 2.5 år siden, og har vært et fantastisk kjøp. Fungert like stabilt som en hvilken som helst stasjonær-pc. Aldri opplevd problemer med den bærbare maskin, helt til forgje uke. Ved oppstart av PCen fikk jeg plutselig blackscreen, dvs at skjermen til maskinen ikke viste noe som helst, selv om maskinen fungerte helt fint. Hørte maskinen starte windows 7 på helt normal måte, og klarte til og med å trykke på restart knappen i blinde. Har prøvd å søke i diverse forums, uten hell. Ser faktisk ut som ingen har opplevd samme problem som meg, noe jeg synes er ekstremt merkelig. Det hender alikvell, som i natt, at skjermen starter som om ingenting var galt. Det virker som om dette skjer ved ren tilfeldighet, ingen feil meldinger. Jeg har testet alt som kan være galt med batteriet, kjørt uten, med, uladet, "kortsluttet", til og med nytt batteri, men ingenting hjelper. Alikvell hender det,2 % av tilfellene, at den starter opp helt perfekt. Noen som har opplevd noe lignende, idè om hva som kan være galt? Jeg er helt rådvill! Takk for alle /pm`s Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Artig. Første test vil være å koble den til en extern skjerm og se om den virker da. Lenke til kommentar
NAO Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Gjort, ingen respons. Har også prøvd hdmi utgang til tv, men heller ingen funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå