Gå til innhold

Problemer med fargene i Windows 7?

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til fargeproblemer i enkelte gamle spill, f. eks Starcraft og Age Of Empires, fargene blir helt merkelige.

Bruker Windows 7 Ultimate og vet at etter at jeg har åpnet programmet, bruker Task Manager og avslutter "explorer.exe så" forsvinner probleme, og da når jeg er ferdig starter jeg et nytt program fra Task Manager og skriver "explorer"

Poenget mitt er, fins det noen måter og forhindre dette i og skje, eventuelt hvorfor det skjer?

Så forresten at det ikke skjer lenger, men hvis enkelte andre har det samme problemet så kan dette hjelpe.

Legger merke til at taskbarn går inn i Basic farger eller no. Og når jeg bruker Visualboy emulator går det også i Basic, og dette må je se på hele tiden. For å si det sånn, det ser ikke veldig fint ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haugevis av problemer med nyere dx.1x kort og eldre, 2d baserte spill. Det har sannsynligvis med driverene å gjøre og er ikke noe du kan fikse selv. Det beste du kan gjøre er å kjøre spill og installer i kompabilitets modus for eldre win arkitekturer og håpe på det beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...