spetwols Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 TAKKER VELDIG FOR DE SOM GIDDER OG VIL HJELPE MEG OG LESE ALT!!! Hei. Skrev en tråd for lenge sia,så kan bare oppsumere litt : (på mopedportalen) Jeg hadde pussa opp tsx,starta og gikk som ett helvete i 5 mnd. Pungterte,bytta motor i annen ramme. Når jeg byttet motor så byttet også nedlingsnette. Kobla IKKE til batteriet siden det har jeg aldri brukt,vist det har noe og si på spenning regulatoren! Jeg kjørte en tur da,og den begynte sagte,men sikkert og dø ut. Spenning regulatoren hadde detti av,så den stoppa. Blei henta så satt jeg på spenning regulatoren igjen. Skulle starte men var ikke noe liv til tegn. Og etter det så prøvde jeg masse rart,men fikk det ikke til. Update: Jeg og kameraten min begynnte med og ta av alt av elektrsike. Vi gikk gjenomm hele lednings nette og fiksa det helt opp. Vi har sjekket at alt av jording kablene og de andre fungerer nå,ingen brudd. Så kjøpte jeg NY coil,plugg,plugg hette og spennings regulator. Så det er ABSOLUTT ingen brudd. Men den starter fortsatt heller ikke. Så prøvde vi og bytte tenn-spole også men det funker jo faen heller ikke nå. Hva i svarte granat kan ha skjedd,eller hva er det som er galt ? Vi har sjekket alle tingene 3-4 ganger. Sjekket at det ikke er noe brudd osv. Takker for serriøse svar! Lenke til kommentar
bbrann Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Og du er sikker på at ingen gjordinger eller andre ledninger er feil? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Har du sjekket over med voltmeter fra tennspole til coil for å sjekke spenning, er det stift tenning på den, isåfall prøv å puss stiftene. Prøv koble en ledning mellom tennspole og coil og se om du får noe liv da. Endret 15. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Årna,var tennspola Fy faen og fett det var og kjøre igjen!! Haha den gikk som et jevla monster nå! Kjørt 5 tanker idag Lenke til kommentar
dosk101 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Årna,var tennspola Fy faen og fett det var og kjøre igjen!! Haha den gikk som et jevla monster nå! Kjørt 5 tanker idag Bruker en heil del bensin da eller?:-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå