Egil.B Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Vet noen hvor jeg kan finne kule splashes til GRUB? Jeg må forandre utseende il RedHat-installasjonen min, og da er jo GRUB en bra plass å begynne. Vet noen forresten hvor jeg kan finne grafisk boot patch? Og er kernelen som kommer med RH konfigurert akkurat slik som binaryen, eller må jeg konfigurere den på nytt etter å ha patchet den ? RH har sålangt gitt et godt intrykk, men det å ikke kunne spille av mp3'er out of the box var nå litt irriterende. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Dette skal visst være en patch for å legge til bilde i GRUB, men jeg har ikke prøvd den: http://linuxfromscratch.org/~gerard/grub-0....91-vga16.patch Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Du kan lese litt i den howtoen Her som omhandler akkurat det med splash images i grub. Ptomania Lenke til kommentar
whoi Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Ta å se på denne siden hvis du vil ha bakgrunnsbilde i console. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå