Hjelmn Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hei. Har planer om å kjøpe ny gamer-pc fra komplett om et par måneders tid, og har veldig lyst til å kjøpe SSD disk. Men slik det ser ut nå tror jeg ikke jeg vil ha råd til det når pc'en skal kjøpes. Så planen per dags dato er å kjøpe en vanlig 1TB disk og så kjøpe SSD for å ha windows på senere. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal gjøre det med OS'et, for er det ikke slik at jeg får os'et preinstallert fra komplett? Og hvis jeg da skal installere det på SSD disken vil dette gå problemfritt? Jeg får en CD med OS'et på fra komplett, men er dette fullstendig versjon som ikke er avhengig av at det ligger en backup på den "originale" harddisken i PC'en? Be meg prøve å utdype bedre hvis dette ble litt uklart Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det er bare å avvinstallere på TB-disken for så å installere på nytt på SSD. Har forøvrig en SSD ute på bruktmarkedet, så du kan jo spare noen kroner der Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 okay, takk for svar da blir det SSD litt senere tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå