Pixi Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hallo! Har nettopp kjøpt meg en Nokia E72 og har innstallert diverse applikasjoner fra OVi store. Blant annet facebook og youtube. Men jeg sliter med å finne noen snarvei til disse programmene jeg har innstallert. Eneste stedet jeg finner de er ved å bruke søk funksjonen, men det blir jo veldig tungvindt hver gang jeg skal bruke de. Noen som vet hvor jeg eventuelt kan finne de innstallerte programmene? Sikkert jeg som har oversett noe. Det kan vel ikke være så veldig vanskelig!? Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 "Meny" --> "Innstallering". Alt som blir lastet ned og installert skal legge seg her. (Jeg har E71, men av det jeg husker fra å ha prøvd E72 er ikke forskjellene i menyene store.) Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Var slik på min E71 også ja. Men her legger de seg ikke i programmer eller innstallering mappa! Lenke til kommentar
caper Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Var slik på min E71 også ja. Men her legger de seg ikke i programmer eller innstallering mappa! Facebook og youtube legger seg i: Meny -> Internett -> Facebook / Youtube Kan enkelt flyttes til en annen mappe. Nå venter jeg bare på oppdateringen (022.007) og håper den fikser de mangen feilene på telefonen Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Takk skal du ha caper! Ja, en oppdatering hadde vært flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå