RekylTommy Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Tja, da var det vel tid for vannkjøling. Har en AM3 prosessor og et HD5870, har også AMD 790GX chipset. Vil også ha UV rør eller hva som må til for at rørene skal lyse rødt. Så det som var poenget her var vel om noen av dere snille folk der ute kunne sette opp ett mest mulig bang for the buck oppsett til 1500-2000 kroner, vet det ikke er største budjsett, men kan dere ikke se hva dere kan gjøre? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvis du satser på å kjøre kjøling på chipsett også er det bare å glemme til 2k. Det er vanskelig å få et bra vannkjølingssett til under 3000, men jeg satte opp med det billigste/beste jeg klarte å finne. Her har du en OK liste. I tillegg kommer vifter. Satt opp hos chilledpc.co.uk. Blir muligens billigere om du setter opp hos en amerikansk butikk. Glemte også i farten å sette på GPU-blokk, men jeg anbefaler denne. Nipler er dyrt. Jeg kan hjelpe deg med billigere, men det tar vi isåfall over PM. Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Hvis du satser på å kjøre kjøling på chipsett også er det bare å glemme til 2k. Det er vanskelig å få et bra vannkjølingssett til under 3000, men jeg satte opp med det billigste/beste jeg klarte å finne. Her har du en OK liste. I tillegg kommer vifter. Satt opp hos chilledpc.co.uk. Blir muligens billigere om du setter opp hos en amerikansk butikk. Glemte også i farten å sette på GPU-blokk, men jeg anbefaler denne. Nipler er dyrt. Jeg kan hjelpe deg med billigere, men det tar vi isåfall over PM. har HAF 922, tror bare det passer med dobbel radiator? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ok, da kan du gå ned til det. Men det blir litt lite radiatorkraft da, og du bør vurdere om du skal sette inn en ekstra 120mm-rad. Du kan se på settene fra Netshop. De er billige, men ikke supre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå