Contura Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg sitter i rullestol og når beina ikke funker så har jeg ikke bruk for ratt med pedaler og div til PS 3'n min. I sin tid fikk jeg tak i et Trustmaster ratt til pc'n med analoge "knapper" eller "paddles" bak på rattet som jeg kunne bruke som gass/brems, pluss at det var digitale i tillegg som jeg brukte som gir eller håndbrekk ettersom jeg følte for det. Jeg fikk et par typer ratt i julegave men begge hadde analoge pedaler og bare digitale knapper på rattet, noe som gjør det håpløst å kjøre skikkelig bilspill siden man da får full gass og full brems med en gang man rører knappene......... pluss at feks på Need for speed Shift kan man ikke konfigurere hvilke knapper man kan bruke så der fikk ikke jeg brukt rattet i det hele tatt. Der måtte man kjøre med pedaler. Er det noen som har funnet et ratt som vi som er litt krøplinger i beina kan bruke? Med analoge hendler bak på rattet............eller får jeg ikke kjørt med annet enn den gørre håndkontrolleren lissom??? Jeg har lett på nettet men finner ikke noe så jeg håper noen her kan hjelpe meg. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Logitech Driving Force Wireless funger kanskje for deg? Jeg er ikke sikker på hvordan dette rattet er i forhold til andre ratt, men kan jo være verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå