eliminaaator Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 skal arrangere lan i stavanger i vinterferien noen som vil komme? Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Gjerne det. Hvor er det? Hva slags lokal er det? Hvor mange er det plass til? Når er det? Hvor my koster det? Med andre ord, gi oss litt mer detaljer, så er det kanskje flere som vil joine . Lenke til kommentar
eliminaaator Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 harestadskole planen er uke 8 (vinterferien)ca 100 plasser 150kr for og komme inn se mer info på nettzone24.no siden er enda under utvikling da Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Veldig bra nettside . Kan du skrive nøyaktig addresse til skolen, ettersom jeg aldri har hørt om den... Vil det være åpent for konsoll-spillere også? Selv spiller jeg Xbox 360 og har i hvert fall 10 stykker, som kunne vært interessert i å komme, alle konsoll folk. Lenke til kommentar
duddez Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Men kan du heller skaffe en kjeller, etter å ha vært stengt nede i en kjeller i Østreriket så er det ork å ha lan på en zkole azz Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Men kan du heller skaffe en kjeller, etter å ha vært stengt nede i en kjeller i Østreriket så er det ork å ha lan på en zkole azz Det er jo bedre å ha LAN på en skole enn i en kjeller... ? Lenke til kommentar
duddez Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Men kan du heller skaffe en kjeller, etter å ha vært stengt nede i en kjeller i Østreriket så er det ork å ha lan på en zkole azz Det er jo bedre å ha LAN på en skole enn i en kjeller... ? ......hæ Lenke til kommentar
eliminaaator Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Veldig bra nettside . Kan du skrive nøyaktig addresse til skolen, ettersom jeg aldri har hørt om den... Vil det være åpent for konsoll-spillere også? Selv spiller jeg Xbox 360 og har i hvert fall 10 stykker, som kunne vært interessert i å komme, alle konsoll folk. Torvmyrveien 7 4070 RANDABERG vist vi får tak i konsoller så blir de de Endret 15. januar 2010 av eliminaaator Lenke til kommentar
eliminaaator Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Vi trenger folk i crew har du kunnskap om servere nettverk og programmering osv kanskje er du den rette for oss? hvis dette høres interesant ut kan du sende en mail til oss med og skrive til oss på kontakt sjemaet og skrive hva du kan hjelpe oss med! www.nettzone24.no/kontakt Endret 17. januar 2010 av eliminaaator Lenke til kommentar
eliminaaator Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 vi må dessverre utsette lanet mer info kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå