Gå til innhold

Problemer med Xbox360 på projektor! Trenger raskt svar!

Anbefalte innlegg

Ahhh! Jeg har et ubegredelig og usannsynlig irriterende problem som dere ekte pionerer, som sitter med enorme kunnskaper, må hjelpe meg med.

Her om dagen koblet jeg Xboxen til projektoren og så en film med et par kompiser. Den funka fett helt til kompisen min utfordret meg i Fifa. Og det sier man ikke nei til, den er uskreven. Vi satt inn Fifa, sosa litt rundt i menyen, før vi trykket "Play Fifa10". I samme sekund som bildet dukker opp, slukker lampa. Da den prøver og resette seg etter en stund, slukker den akkurat når bildet dukker opp igjen. Om jeg spiller sånne simple "arcade games" som ligger inne på Xboxen funker det en litt lenger enn når man spiller mer grafikkrevende spill, slik som AC2 og Fifa10. Det som er rart er at det går jo ann og se film!

Takker for alle svar! Har nemlig annonsert Fifa og Tekken "party" på storskjerm for 30 folk nå. Kjenner jeg blir litt nervøs ved tanken på å sette opp den gamle 32 tommeren.. :dontgetit:

Endret av Sjuskebabb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan med en gang fortelle hvordan koblingen er, men navnet på projektoren kan bli litt vanskelig akkurat nå, siden hjemmekinoen ligger i et annet bygg på eiendommen.. Og det er jevli kaldt å gå ut..

Det går en lang kabel ut fra projektoren (på mitt språk: bildekabel, den er gul) inn i en slags scart-switch. Inn i den scart switchen går også den røde og hvite kablen fra Xboxen, og alt funker for så vidt, jeg har jo sett flere filmer, og lyd og bilde i Xbox menyen fungerer flott! Så tilkoblingen er scart.

Endret av Sjuskebabb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...