Gjest Fortvilet fyr Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 ja som titelen sier så spyde jeg på dama. vi har nesten akurat vlitt sammen og hadde verr på en fest. jeg var ltt mindere fylle sjuk da vi komm hjem og ble ligene mde hode på fanget henes og plutselig skjede det. Har veldig dårlig samvitighet og vet ikke hva jeg skall gjøre. Selvom hun sier det går greit så er det en byrde å bere. noen forslag til hva jeg kan gjøre for at det skall bli bedre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kjøp en rød rose, si unnskyld for det og skriv et romantisk kort. Slike småbommerter gjør "alle" fra tid til annen. Det er sånt som skjer. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vet ikke jeg, tørke det opp Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det skjer jo. Men det er vel ganske søtt om du gjør en liten ting som Lars sier. Og si at du er lei for det og litt flau Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hahaha, du skulle hatt mitt profilnavn du Som de andre sier.. Gi rose eller et kort Har alltid fungert for meg! Lenke til kommentar
freerun Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Lykke til med å finne ett ferdigskrevet kort! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 http://www.zazzle.co.uk/sorry_i_puked_on_y...438651772530507 Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Vært i samme situasjon. Bare at jeg ikke var helt sammen med henne. Jeg sa unnskyld og hun sa det gikk greit, men sannheten var at dette var opptakten til nesten 10+ krangler i løpet av 1 måned (hvor det alltid kom opp) og så gikk alt til helvete og snakket ikke med hverandre på et halvt år, etterfulgt av 1år hvor alle samtaler bare var kleint. Idag er vi venner igjen, men prater lite med hverandre. Så en rose er nok på sin plass her! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Satser på at du ikke gliste etterpå og sa "kanke vi kline aaaa" Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Haha, burde nesten kjøpe et sånt kort jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå