ovinn Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hei! Skulle legge inn PollXT på siden men den vil av en eller annen grunn ikke la seg installere. Har prøvd å legge den rett inn i mappa og ved å bruke installasjonsfunksjonen i adminpanelet. Noen som har noen tips til hva som er galt? Hvis jeg bruker "Last opp filpakke" får jeg denne meldingen: "Advarsel - Kunne ikke flytte filen" Bruker jeg "Installer fra mappe" får jeg denne: "Komponent Installer: XML-fil inneholdt ingen administrator-element." Extensionen jeg bruker finner dere her: Link Takk for svar : ) Lenke til kommentar
sajohansen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har du undersøkt aksessrettighetene for filer og mapper i joomla-mappe-stukturen. Mulig det kan være årsaken...? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har satt mappene på 7-7-7, altså all access på mappene det gjelder. Flere som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
sajohansen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Da er ikke det problemet ihvertfall.. Har du forsøkt å oppgradere Joomla-versjonen? Mulig det ligger en bug i din nåværende versjon. Lenke til kommentar
susanne2009 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Når det gjelder XML-feil så kan det være at det er fordi du rett og slett først må pakke ut filene på din hardisk, ofte så kommer mange komponenter i zippet fil. Prøv det :-) Mvh Susanne www.visualwebworld.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå