raider000 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg skal lage drop down menyer. Har lest litt på nettet og kommet frem til at denne kan brukes: function showmenu(elmnt) { document.getElementById(elmnt).style.visibility="visible"; } function hidemenu(elmnt) { document.getElementById(elmnt).style.visibility="hidden"; } Når jeg omsider setter dette inn i og får: <table width="100%"> <tr bgcolor="#FF8080"> <td onmouseover="showmenu('Windows')" onmouseout="hidemenu('Windows')"> <a href="">Windows</a><br /> <table class="menu" id="Windows" width="240"> <tr><td class="menu" width="120"><a href="">Windows XP</a></td> <td rowspan="4"></td></tr> <tr><td class="menu"><a href="">Windows Vista</a></td></tr> <tr><td class="menu"><a href="">Windows 7</a></td></tr> <tr><td class="menu"><a href="">Windows Mobile</a></td></tr> </table> Når jeg viser siden i browser forsvinner menyen som dukker opp når jeg prøver å flytte musen nedover.. Hvorfor? Hva skal endres? Lenke til kommentar
masb Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 http://htmldog.com/articles/suckerfish/dropdowns/ ta en titt på denne artikkelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå