mcmurphy Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har store problemer med online spillinga nå. Tar lang tid mellom hver match og ALLE ender i hakking og conecting error. Hva skjer? Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Står NAT'en din som Open eller Strict? Lenke til kommentar
mcmurphy Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Vet ikke? Hvordan sjekker jeg det? Har jo virka bra frem til idag... Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Du ser det med en gang du går inn i spillet. Trykk "Play Game" også er det en linje under menyen til venstre. Står det enten NAT=strict eller NAT=Open Står den som strict, må du endre DNS-serveren, eller åpne en god del porter i routeren din. Lenke til kommentar
mcmurphy Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Den er open.... Lenke til kommentar
mcmurphy Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 er det bare meg som opplever problemer for tiden? Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Da er det nok bare midlertidig Sjekket hastigheten på linja di da? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Har du betalt for spillet eller piratkopiert det? De har oppdatert spillet nå så du ikke får spilt/matchmaka en piratkopiert Endret 14. januar 2010 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Opplever selv lagg, og connection lost. Litt plagsomt, og er værre nå for tiden enn tidligere. En annen ting som er plagsomt er at det alltid er delay. En som skyter meg, jeg hopper bak en betongmur og dør. På killcam er jeg alltid 1-2 skritt bak der jeg egentlig er når jeg dør. Andre som opplever dette? Spiller på ps3. Endret 15. januar 2010 av WaterMarked Lenke til kommentar
mcmurphy Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg glemte kanskje å skrive at jeg spiller på ps3.. Har ikke spilt idag, så vet ikke om det fortsatt er like ille. Har også de samme problemene som WaterMarked Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå