lasse_hansen87 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hei sann. Vurdere å kjøpe meg Army of two: the 40th day i morra, men er ganske usikker, etter å ha lest litt på nettet osv. Jeg kommer til å spille alene, altså ikke sammens med noen.. Er spillet verdt å kjøpe, eller blir det som å kaste pengene i dass?? Håper på deres mening... Mvh Lasse Hansen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har du spilt første spillet? I såfall er det veldig likt som det nye syntes jeg, og det bør du kunne finne til en hyggelig pris for å se om det faller i smak. Jeg syntes første var en stor skuffelse, og det nye imponerte meg ikke mye det heller. (Kun spilt coop i dette spillet) Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Har ikke spilt det første.. Hadde veldig lyst på dette spillet etter å ha sett litt filmer, osv av dette. Men da jeg har lest litt anmeldelser og sånn av det, så ble jeg usikker. Kommer som sagt til å kun spille enspiller, ikke noe mer.. Så flere som har inspill ang dette spillet? Litt off topic: Hvordan er forresten Bayonetta? Åssen type spill? Masse trolldom, og sånt fjas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå