Marcusmmm Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hei jeg lurer på om min pc kan kjøre windows 7 ganske bra Spec: Windows vista home basic 2.0 gb ram 230gb hardisk 2ghz intel celeron Mobil intel 4 series express chipsed family Har også med en dxdiag hvis trengs.... Hvilken verson er best hvis jeg skal lage mest video for youtube og sånt Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 home premium funker vel bra for deg men hadde heller sett på en maskin update før en OS update med en celeron under panseret... Lenke til kommentar
Marcusmmm Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 home premium funker vel bra for deg men hadde heller sett på en maskin update før en OS update med en celeron under panseret... Hvet men har ikke mulighet for det Har en notebok pc Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det vil nok funke helt ypperlig. W7 trenger ikke så mye for å gå normalt. Mamma har det på sin gamle Pentium 4 laptop, og det var ingen problemer for meg å bruke den i jula. Lenke til kommentar
teaman Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg har installert win7 på en maskin med 1ghz prosessor og 512mb ram. 4år gammel laptop. Det går litt tregt, men det fungerer. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) her er minste kravet for win7: Windows 7 system requirements If you want to run Windows 7 on your PC, here's what it takes: •1 gigahertz (GHz) or faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor •1 gigabyte (GB) RAM (32-bit) or 2 GB RAM (64-bit) •16 GB available hard disk space (32-bit) or 20 GB (64-bit) •DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 or higher driver lykke til ps. man kan også kjøre dette programmet: http://windows.microsoft.com/en-US/windows...upgrade-advisor Endret 13. januar 2010 av p@ge Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 På jobben kjører vi windows 7 på 4 år gamle laptoper med 512MB ram. Funker greit, er ikke noe tregere enn å kjøre XP på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå