Vektarm Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 prøver å finne indexfila til forumet, men uten hell. vet dere hvor den er? i hvilken mappe? Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 index-fila? template-fila? style/yourtemplate/ ett-eller-annet. let litt Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hos meg ligger den i adm/index.php Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Hos meg ligger den i adm/index.php er ikke den heller.. vil finne denne fila: http://validator.w3.org/check?uri=http://w...Validator/1.654 Endret 14. januar 2010 av Vektarm Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Tror ikke helt du forstår. Den siden du er inne på der er bygd opp av 1-10 forskjellige tenmplate-filer. I disse template-filene finner du variabler som blir sendt fra phpBB og som avgjør hva som skal vises. Du finner aldri noen filer sånn ser sånn ut. Nøyaktig hva er det du leter etter, så kan jeg hjelpe deg med å finne den. Den fila Sigurdl viste til er admin-forsiden. Den har ingenting med designet å gjøre, men heller koden bak login-funksjonen mm. Du må se i style/NAVNETPÅDITTTEMPLATE/ Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Tror ikke helt du forstår. Den siden du er inne på der er bygd opp av 1-10 forskjellige tenmplate-filer. I disse template-filene finner du variabler som blir sendt fra phpBB og som avgjør hva som skal vises. Du finner aldri noen filer sånn ser sånn ut. Nøyaktig hva er det du leter etter, så kan jeg hjelpe deg med å finne den. Den fila Sigurdl viste til er admin-forsiden. Den har ingenting med designet å gjøre, men heller koden bak login-funksjonen mm. Du må se i style/NAVNETPÅDITTTEMPLATE/ ah ok. jeg vil fjerne setningen nederst "Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group". hvor finner man den mon tro.. Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 I footeren. på lekmannsspråk? skjønner ikke hva du mener med footer Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 footer.php Ikke sikker på hvor den ligger. Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 footer.php Ikke sikker på hvor den ligger. fant den Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) style/DINTEMPATE/footer.tpl Mener å huske at det er noe før footer Overall, tror jeg Endret 14. januar 2010 av TheClown Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 trenger å finne en ting til.. når man registrere seg, så kommer det opp reglene for bruk av forumet. hvor får man endret på det? Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 skjekk i styles/[templatenavn]/template/ucp_agreement.html Terms-teksten kan du endre ved å erstatte {L_TERMS_OF_USE} med med teksten du vil ha. Og Agreement-teksten kan du endre ved å erstatte {AGREEMENT_TEXT} med med teksten du vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå