boffeeen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Når jeg påbegynner studiene mine, vil jeg ha muligheten til å tilbringe minst et semeste i Nord-Amerika, og lurte derfor på om det er noen som har erfaring med dette. Jeg har sett på de diverse universitetene HiO har avtaler med, og såvidt jeg kan se (utifra de prislistene jeg fant) så virker Canada billigere ut enn Amerika. Amerika virker veldig dyrt (type 100k for semesteret), og Canada virker dyrt, men overkommelig (30-40k for semesteret). Dersom noen vet litt mer, har personlig erfaring eller er flinke på regning, så ta gjerne en titt på listen over studiesteder i Canada og USA. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Bergch Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Skal selv studere et semester i utlandet, men også usikker på hvor jeg skal gå. Tenker på pris osv. Hvor har du funnet liste over prisene for de forskjellige institusjonene? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg måtte lete rundt på nettsiden til universitetet. Hos noen var det veldig enkelt, hos andre var det vanskelig, hos noen fant jeg ingen oversikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå