Jefe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvor er det folk kritiserer Benayoun? Skal ikke ha noe av KF-prat her inne. Jeg skjønner heller ikke hva du mener med at Rafa har et luksusproblem på midtbanen. Synes ikke Maxi utpreget seg noe særlig mot Wolves heller. Var bare ok, men ikke god. Det var ingen. Lenke til kommentar
Prey Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Kuyt, Benayoun, Riera, Aquilani, Lucas, Masch, Gerrard. Alle gode spillere når de er i form. Så har vi også lovende ungdommer, for eksempel Pacheco og Spearing. Troppen er faktisk kapabel til mer enn folk tror. Og hva mener du med KF-prat? Endret 27. januar 2010 av Prey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kuyt, Benayoun, Riera, Aquilani, Lucas, Masch, Gerrard. Alle gode spillere når de er i form. De fleste proffene er gode når de er i form. Alt annet hadde vært underlig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kuyt, Benayoun, Riera, Aquilani, Lucas, Masch, Gerrard. Alle gode spillere når de er i form. Så har vi også lovende ungdommer, for eksempel Pacheco og Spearing. Troppen er faktisk kapabel til mer enn folk tror. Og hva mener du med KF-prat? KF-prat er slikt de snakker på KopForum. Lucas er desverre ikke god nok til å spille så mye som han har gjort. Og de gangene han er god, er desverre altfor sjeldent. Han er en defensiv midtbanespiller og burde aldri spille sentralt med en annen like, om ikke mer, defensiv spiller i Mascherano. Det er et enkelt faktum at Leiva får altfor mye tillit fra Rafa. Ikke så rart egentlig vil du kanskje si mtp at Alonso dro, og erstatteren vår var skadet da han kom inn. Likevel så er det mye Rafa sin feil som satt på gjerdet da City plukket opp Barry foran nesen vår. Gareth Barry hadde vært en perfekt signering for oss. Men Benitez & co dreit seg ut der. Slik som sommeren før da vi jaktet nevnte Barry i hele sommervinduet uten å få tak i ham. Kanskje mye amerikanere sin feil det der, skal vi tro det som står i pressen, men likevel latterlig. Spearing er kanskje lovende for de som sitter å leser kamprapporter fra de ekstremt objektive brillegutta på .no, men for oss som faktisk ser reservene spille så er han nok den spilleren som er forholdsvis nær å slå igjennom, men som aldri vil kunne spille på det høyeste nivået. Samme kan jeg si om Darby. Synd er det ettersom begge er local-lads. Troppen kan være kapabel til mye rart, men da kan vi ikke ha skader på nøkkelspillere, og gutta er nødt til å gi hundre og helvete i hver kamp slik vi ofte gjorde i fjor. For det tekniske mangler flere av spillerne våre på. Kuyt med sin førstetouch er et klungende godt eksempel. Lenke til kommentar
Prey Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 100% enig med deg når det gjelder Lucas, Jefecito. Det ideelle hadde vært hvis Rafa hadde byttet han ut med Aquilani. Alonso var en spiller som kunne sette i gang angrep, og jeg tror hans erstatter kunne gjort det samme dersom han hadde fått sjansen. Sett Aquilani på midtbanen mellom vingene, så tror jeg angrepsspillet endelig kan bygge seg opp. For det er et faktum at det har vært altfor dårlig hittil. Ja, der nevner du grunnen til at jeg tror alt har gått rett vest for oss i år: skader. Vi hadde på et tidspunkt hele 11 (eller var det 12?) førstelagsspillere på skadelisten! Det sier seg selv at ethvert lag sliter i den situasjonen. Og etter det har vi ikke funnet igjen rytmen og formen. Jeg tror dagens tropp kan ta oss til ligagull, men da er det ekstremt mye som må stemme for oss. Det har det ikke gjort hittil. Men dersom spillerene for alvor finner igjen formen, og vi får nr. 9 tilbake igjen, da er jeg storoptimist med tanke på 4. plassen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg ønsker å se Masche i den posisjonen han har nå, som den defensive midtbaneterrieren han er. Så vil jeg ha både Aqui og Gerrard mer offensivt der begge ligger i den rollen Gerrard har hatt til nå, bare litt dypere. Så får man heller dra ned en av de når vi spiller mot lag vi må forsvare oss mer mot. I år har sistnevnte forsåvidt vært de fleste lagene, men jeg mener nå angrep er det beste forsvar. Alle er vel uansett enige om at Masche og Lucas sammen, er fy fy. Unntatt Rafa da så klart. Lucas > anything. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Gøy at Maxi nettet sitt første i går. Synes han har vært veldig positiv de siste ukene spillemessig, men manglet litt på avsluttningene. Håper han har fått litt hull på byllen nå og at dette var det første av mange. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 ja han fortjente virkelig det målet, han har hatt så mange store sjangser og aldri fått den inn. Vært uheldig rett og slett, håper på at han også vil få til mål bedre enn han har gjort tidligere nå som har har åpnet goal accounten hans Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Generelt veldig fornøyd med Maxi, har hevet seg hele tiden. Lover godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå