Varmo Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) 17. Maxi Rodriguez Navn: Maxi Rodriguez Draktnummer: 17 Nasjonalitet: Argentina Fødested: Mallorca, Argentina Posisjon: Offensiv midtbane/ving (høyre, sentral) Høyde: 180cm Overgang: Atletico Madrid (Free transfer) Kontrakt: 2013 Liverpool debut: Ikke debutert Tidligere klubber: Newells Old Boys, Oviedo, Espanyol, Atletico Madrid Informasjon om spilleren: Maxi Rodriguez ble hentet av Rafael Benitez i januar-vinduet 2010. Argentineren som var kaptein for Atletico inntil denne sesongen er kjent som en spiller som er kreativ, god med ball og kan avslutte. Han vil forhåpentligvis tilføre klubben noe, særlig på det kreative området der klubben har slitt så langt denne sesongen. Kjøpet av Maxi vil også bidra til økt konkurranse i troppen og flere strenger å spille på offensivt. Endret 15. januar 2010 av Termo Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Er han virkelig 180 høy? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 I følge wikipedia er han 1.80 ja. Mulig det oppgis andre tall når det opprettes spillerprofiler på diverse liverpoolsider, men lar det stå inntil videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Det jeg har sett av Maxi fra diverse AM-kamper og Vm så har jeg god tro på denne mannen. Spørs om han takler(evt hvor fort han taklter) engesk bad-ass liga. Gledelig dag om+når vi slår reading idag. Edit: Der var'n på Anfield å gitt Endret 13. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Blir spennende å se hva han får til. Kommer nok til å løfte Liverpool-laget. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Morsomt å se han på tribunen med liverpoolskjerf hvertfall. Gleder meg til å se han i aksjon for oss. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Legg ut her hvis du finner det som screenshot eller noe Termo ( el noen andre for den saks skyld). Fikk ikke se han på tribunen. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Maxi er en såpass god spiller at hvis han klarer å tilpasse seg PL, bør han lett bli prioritert foran Kuyt/Benayoun. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Veldig fornøyd med denne signeringen! Spesielt når han kommer gratis. Hadde vært litt mer skeptisk om vi hadde betalt £20M for han kan man si. Når han nå kommer gratis har vi "råd" til det om han ikke skulle floppe. Jeg har uansett tro på at han kan tilføre noe til laget. Blir hvertfall ikke stort dårligere enn Kuyt har gjort det til nå denne sesongen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Helt enig, jeg har tro på at dette kan bli en god signering. Den vanlige tvilen er hvordan han kommer til å takle overgangen til en mer fysisk liga, men det er bare å vente og se. Haha, jeg har det samme skjerfet som Maxi holder oppe på bildet til Larsemão Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har også det skjerfet. Henger fint på veggen her i leiligheten. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Gratulerer med signeringen. Kan vise seg å være viktig Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Maxi blir utvilsomt en god signering for oss. Uansett hvordan han spiller, så vil han jo spille 90% bedre enn hva resten av Liverpoolspillerne har gjort denne sesongen. Skulle likt å ha inn en god spiller til, men det skal vel noe til ettersom januarvinduet er et dårlig handletidspunkt og at amerikanerne våre ikke gidder å satse Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ryan Babel på Twitter for 40 minutter siden. Today we had a training session, introduction of Maxi Rodriquez.. Very good player.. Gjennstår å se da om han takler England. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Sitter å ser intervju med Maxi på e-season ticket i skrivende stund. Skal bli godt å få inn en spiller som starter på blanke ark denne sesongen og ikke er påvirket av lagets ræva sesong. Håper han blir et lys i denne mørke sesongen så langt. Han sier også at han har veldig lyst til å starte i morgen og tror han er i form til det. Gleder meg. Endret 15. januar 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er meget spent på denne mannen, Levner liten tvil om at han virkelig ønsker å spille for oss. Det er jo gull verdt, han hadde som kjent flere tilbud. Vellkommen skal han være, håper du ruler høyrekanten. Lenke til kommentar
Prey Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Flott signering! Nå får Rafa et luksusproblem på midtbanen. Eneste negative er at det ikke blir plass til Benayoun. Ser mange kritiserer han, men faktum er at han er i verdensklasse når han er i form. Etter min mening PLs mest undervurderte spiller. Nok om det. Maxi spilte gode 90 minutter mot Wolves. Definitivt et lyspunkt i et ellers tamt og kjedelig Liverpool lag. Forventer store ting fra denne karen i fremtiden Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Spilte greit elendig mot Wolves. Men det gjorde alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå