Dweagord Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Sorry for at jeg putta denne posten her, men fant ingen underforum som jeg kunne poste stasjonær pc på.. Men la oss komme til saken , Jeg skal snart ha ny pc og skal ha en til gaming , Kan ikke serlig mye om pc'er , men har sett litt på disse : http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10180 http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10274 http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10323 Skal ha en som ikke lagger på spill som World of warcraft og Modern warfare 2 .. Har egentlig ikke noen veldig begrenset pris.. Men kunne tenkt meg noe rundt 5-9 tusen.... Vis noen kunne komme med linker eller anbefalinger så er det bare bra ;D Takk:P Lenke til kommentar
cherryspliff Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Du har ikke vurdert en laptop til samme prisklasse da ? du får gode gaming pcer til den prisen som laptop også .. mye enklere viss du drar på lan ofte eller går på VGS eller høyskole Jeg ville anbefalt en brukbar gaming laptop istedefor Jeg kjøpte selv en ASUSx66IC til 6000,- (laptop) den greier WoW med full FPS på full grafik, den greier tilogmed å multiboxen WoW x3 uten problemer, som sakt, laptopen er mye bedre nå enn dem var før så jeg vile vurdert en laptop viss jeg var deg og kjøpe en sjerm utenom så du kan kobble laptopen opp til når du sitter hjemme Endret 14. januar 2010 av cherryspliff Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Du har ikke vurdert en laptop til samme prisklasse da ? du får gode gaming pcer til den prisen som laptop også .. mye enklere viss du drar på lan ofte eller går på VGS eller høyskole Jeg ville anbefalt en brukbar gaming laptop istedefor Jeg kjøpte selv en ASUSx66IC til 6000,- (laptop) den greier WoW med full FPS på full grafik, den greier tilogmed å multiboxen WoW x3 uten problemer, som sakt, laptopen er mye bedre nå enn dem var før så jeg vile vurdert en laptop viss jeg var deg og kjøpe en sjerm utenom så du kan kobble laptopen opp til når du sitter hjemme Uenig! Det er riktig at bærbare er blitt bedre de siste årene, men akkurat det har skjedd med de stasjonære også! Jeg kjøpte pc samtidig med en kompis for to år siden, jeg kjøpte stasjonær, han kjøpte bærbar. Prisklassen var på ca. 8-9 tusen, husker ikke.. Poenget er at min pc fortsatt kjører de fleste spill knirkefritt og laggefritt på høy grafikk. Det gjør ikke han sin. Selv om den var meget bra da han kjøte den, er den blitt utrolig mye dårligere etter hvert, og det er dessverre en erfaring jeg har hatt med de fleste bærbare maskinene mine også. De er gode når du kjøper dem, men ytelsen synker veldig fort, hvorfor vet jeg ikke, men det er jo klart det har noe med komponentene å gjøre. Og nei, man får ingen god gaming laptop til 5-6 tusen. Men man kan derimot få en helt okei gaming laptop til den prisen. Men! Smaken er som baken, så avgjørelsen får du ta selv! Lykke til. EDIT: Jeg sjekket ut denne gaming laptoppen din, og jeg må innrømme at den så ganske fin ut til gaming! Endret 14. januar 2010 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Dweagord Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Du har ikke vurdert en laptop til samme prisklasse da ? du får gode gaming pcer til den prisen som laptop også .. mye enklere viss du drar på lan ofte eller går på VGS eller høyskole Jeg ville anbefalt en brukbar gaming laptop istedefor Jeg kjøpte selv en ASUSx66IC til 6000,- (laptop) den greier WoW med full FPS på full grafik, den greier tilogmed å multiboxen WoW x3 uten problemer, som sakt, laptopen er mye bedre nå enn dem var før så jeg vile vurdert en laptop viss jeg var deg og kjøpe en sjerm utenom så du kan kobble laptopen opp til når du sitter hjemme Uenig! Det er riktig at bærbare er blitt bedre de siste årene, men akkurat det har skjedd med de stasjonære også! Jeg kjøpte pc samtidig med en kompis for to år siden, jeg kjøpte stasjonær, han kjøpte bærbar. Prisklassen var på ca. 8-9 tusen, husker ikke.. Poenget er at min pc fortsatt kjører de fleste spill knirkefritt og laggefritt på høy grafikk. Det gjør ikke han sin. Selv om den var meget bra da han kjøte den, er den blitt utrolig mye dårligere etter hvert, og det er dessverre en erfaring jeg har hatt med de fleste bærbare maskinene mine også. De er gode når du kjøper dem, men ytelsen synker veldig fort, hvorfor vet jeg ikke, men det er jo klart det har noe med komponentene å gjøre. Og nei, man får ingen god gaming laptop til 5-6 tusen. Men man kan derimot få en helt okei gaming laptop til den prisen. Men! Smaken er som baken, så avgjørelsen får du ta selv! Lykke til. EDIT: Jeg sjekket ut denne gaming laptoppen din, og jeg må innrømme at den så ganske fin ut til gaming! Jeg er sikker på at jeg kunne fått en god laptop til gaming men jeg trenger ikke en laptop ;p Jeg har en laptop fra før men ikke for gaming.. Den lagger som et uvær på spill men jeg skal bruke den til vanlig msn/internett osv.. når jeg er på reiser... Så jeg vil ha en stasjonær som kjører fint spill, men har ikke peiling på pc'er i det hele tatt så er veldig usikker! Dere har garantert mere peiling enn meg så vis dere gidder å sjekke de linkene jeg lå ut så er det fantastisk ;D Gjerne kom med andre tips og innlegg. - Annet spørsmål: Jeg har ikke begynt med wow enda så jeg bare lurer på hvilken rase eller hva det heter jeg burde velge .. - Har litt lyst på undead .. har hørt at warlock var bra for undead? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Flyttet tråden ut av delen for bærbare maskiner Lenke til kommentar
Dweagord Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Flyttet tråden ut av delen for bærbare maskiner Bra ;D Ikke stopp å legge inn forslag folkens =) Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har du vurdert å bygge selv? Lenke til kommentar
Dweagord Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Har du vurdert å bygge selv? Nei, Er bare 13 år så Men kunne sikkert fått noen til å gjøre det for meg men uannsett Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Har ingenting med alder å gjøre det Poenget er at du sparer mye penger på å sette sammen delene selv (du får mer ytelse for pengene). Hvis du ikke vil bygge den sammen selv fysisk, kan du jo bruke... hmmm er det netshop som har sånn "vi bygger maskinen for deg!" greie tro? Husker ikke, men det er hvertfall ikke umulig å få til. Lenke til kommentar
Dweagord Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Har ingenting med alder å gjøre det Poenget er at du sparer mye penger på å sette sammen delene selv (du får mer ytelse for pengene). Hvis du ikke vil bygge den sammen selv fysisk, kan du jo bruke... hmmm er det netshop som har sånn "vi bygger maskinen for deg!" greie tro? Husker ikke, men det er hvertfall ikke umulig å få til. OK Høres bare veldig vanskelig ut, men kan kansje gjøre det.. - Takk for tipset Lenke til kommentar
Dweagord Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Har ingenting med alder å gjøre det Poenget er at du sparer mye penger på å sette sammen delene selv (du får mer ytelse for pengene). Hvis du ikke vil bygge den sammen selv fysisk, kan du jo bruke... hmmm er det netshop som har sånn "vi bygger maskinen for deg!" greie tro? Husker ikke, men det er hvertfall ikke umulig å få til. kom på at på komplett.no kan du velge basic pc og så konfigurere selv.. Valgene for prossesor, skjermkort osv.. varierer for vilken basic pc du velger. De har flere basic'er som er på rundt 5-30 tusen.. www.komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå