D|aZ Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Kjøpte meg nylig den maskinen som er listet i signaturen min. Den driver og låser seg ved enkelte operasjoner. Må restartes manuelt... Har kontrollert RAM brikkene og fant ingen feil, lurer på om det kan være en driver evt et problem med inkompatible komponenter... Noen som har et forslag til løsning? Kjører Win XP med Service pack 1 + Win 98 SE .... har problemer i begge OS'ene. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 hvor varm er cpu'en ? har du kabinettvifter? Lenke til kommentar
D|aZ Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 CPU'en går på ca 48-50 grader C... Er det for mye? Har kabinettvifter som går ja... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 CPU'en går på ca 48-50 grader C... Er det for mye? Har kabinettvifter som går ja... nei. det er en mer enn grei temperatur det. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 oppdater Bios? vet ikke om det hjelper men det kan jo hende at det gjør det Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Oppdater Bios. Hovedkortet har et problem med IDE kontrolleren som rettes i bios versjon 1.8. Bruk Liveupdate, går som en drøm. Har samme kortet og det var et stress med stabiliitet. De nyeste driverne til brikkesettet er også med på å bedre stabiliteten en del. Etter å ha oppdatert alt som kan oppdateres har maskinen min vært stabil som et fjell i 3 måneder. Lenke til kommentar
D|aZ Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Har flashet Biosen nå så da får jeg se hvor lenge det holder.... venter i "spenning" på krasj når som helst nå... :-/ Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå