VivaLaLarsen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Diskografi: 1994 - Lunar Strain 1996 - The Jester Race 1997 Whoracle 1999 - Colony 2000 - Clayman 2002 Reroute to Remain 2004 - Soundtrack to Your Escape 2006 - Come Clarity 2008 A Sense of Purpose - Reroute to Remain Reroute to Remain (2002) Innledning In Flames har spilt en del death metal, men med dette albumet så ville In Flames sakte men sikkert slippe inn elektroniske sounds. Ikke Industrial metal, men nesten. Noen av sangene kan minne om folk, noen andre country, men noe alle har til felles er at det låter som Metall. Konklusjon Første gang jeg hørte igjenom albumet var på vei til In Flames konsert. Fra den stundt, var jeg frelst. Dette albumet var bare way to good. Når jeg kom hjem fra konserten, så hørte jeg ikke sp mye på albumet, jeg tok heller en overdose med setlisten fra Taste of Chaos. Det tok sin stund, og etter rehab så oppdaget jeg Reroute to Remain. 1. Reroute to Remain - Flott sang, er en av platas svakere sanger, men fortsatt en av bandets beste. 2. System - Kjempebra, fengende og metall. 3. Drifter - Genial og sick. Sangen er ace. 4. Trigger - The new national anthem? Yes, please. 5. Cloud Connected - En perfekt låt, det går ikke an å ikke like denne. 6. Transparent - Diggbar, flott og velgjort. 7. Dawn of a New Day - Folk og country møter death metal, hadde aldri trudd det ville bli noe bra men owh shit, det er perfekt. 8. Egonomic - Rusha start, rusha refreng, rusha sang. That's how we like it, In Flames. 9. Minus - Miley Cyrus har The Climb, In Flames har Minus. 10. Dismiss the Cynics - www.trommelyd.no Denne sangen er all about drumsswahp swahp, digg. 11. Free Fall - Når jeg hører denne sangen, så tenker jeg at den passer perfekt til en intro til neste tour. Håper virkelig at den blir det. 12. Dark Signs - Rusha start, rolig refreng. Mmm, it's good. 13. Metaphor - In Flames + Enya = Sick digg. 14. En perfekt avsluttning på et perfekt album. Sporliste: 1. "Reroute to Remain" 2. "System" 3. "Drifter" 4. "Trigger" 5. "Cloud Connected" 6. "Transparent" 7. "Dawn of a New Day" 8. "Egonomic" 9. "Minus" 10. "Dismiss the Cynics" 11. "Free Fall" 12. "Dark Signs" 13. "Metaphor" 14. "Black & White" Sjanger: Melodic Death Metal Høydepunkt: Trigger, Cloud Connected, Minus, Free Fall, Dawn of a New Day. Karakter: 9/10 Endret 13. januar 2010 av VivaLaLarsen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) InFlames er best, takk <3 Fra RR liker jeg best Dawn of a New Day og System. Endret 13. januar 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
ErikIF Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) In Flames' første album i den mye omtalte "nye stilen". RR er et killer album av de sjeldene innenfor sin stil, selvom Clayman er mitt favorittalbum. Kan sitte og høre på alle albumene timesvis. Cloud Connected er den beste melodic death metal sangen som noen sinne er laget etter min mening, kanskje også den beste innen all metall. 10/10. Lag flere albumguider av In Flames! Endret 14. januar 2010 av ErikIF Lenke til kommentar
VivaLaLarsen Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 In Flames' første album i den mye omtalte "nye stilen". RR er et killer album av de sjeldene innenfor sin stil, selvom Clayman er mitt favorittalbum. Kan sitte og høre på alle albumene timesvis. Cloud Connected er den beste melodic death metal sangen som noen sinne er laget etter min mening, kanskje også den beste innen all metall. 10/10. Lag flere albumguider av In Flames! Enig der, Cloud Connected er ett mesterverk! Takker for positiv tilbakemelding Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Syntes Soundtrack to Your Escape er best selv. Beste sangen dems må være Clayman eller Superhero of the.. Lenke til kommentar
VivaLaLarsen Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Legger snart ut en ny anmeldelse av A Sense of Purpose. Planen var å legge den ut i kveld, men jeg greide å trykke meg vekk fra siden. Neste gang skriver jeg den inn på word først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå