Gjest Guest_hh_* Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det har seg at jeg faktisk ikke orker damer mer, jeg orker ikke den lange prossesen mellom å møte en dame til å gå i et forhold. Jeg har aldri hatt et forhold. Jeg er/var ganske interesert i damer før, likte å snakke med dem osv men det hele ender med at jeg inventerer de på date eller holder kontakten lenge før ingen av oss tar det neste steget, hun får seg kjæreste og jeg sitter igjen med ingenting og masse tapt tid jeg kunne brukt på noe annet her i livet. Dette har skjedd rundt 7 ganger, jeg har vært forelsket 5 ganger og det samme skjer hvergang. I den siste tiden har jeg faktisk gått så lei av damer at jeg bare behandler de som en person som jeg ikke kjenner, man kan aldri sitte hjemme en lørdagskveld med noen par damer, spille og se på film. Jeg er ikke uhøfelig mot dem, spør de meg om noe svarer jeg direkte og kort uten å starte en samtale. Ser jeg en dame som ser tilbake på meg og jeg føler at hun er grei orker jeg faktisk ikke å gå bort til henne og snakke, fordi jeg vet uansett hva så vil det hele ende med ingenting. Det jeg faktisk er mest lei av er prossesen det tar fra å møte en til å bli "sammen", kompiser av meg klarer lett å bli sammen med en dame på 1 uke, mens jeg bruker ofte flere månder (jeg har ikke problemmer å ta neste steg, har faktisk gjort det et par ganger og fikk et nei) Kan huske de gangene jeg har blitt såret, og hvor jævlig det har vært. Mange som føler slikt? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Skjønner hva du føler, føler det litt slik selv noen ganger også. Damer kan være veldig "kompliserte" vesner og man må "jage" litt for å få dem, noen ganger. Greia er at man må gøre det med stil, eller så mister de interessen; er ikke like lett hver gang det dessverre Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 De aller fleste menn som ikke møtte sin livs kjærlighet i en alder av 14 kommer inn i den perioden en eller annen gang i løpet av livet. Perioden der man sitter der og spør "hva er vitsen?" Og letteste måten å komme seg over det på, er å flørte. Og ikke på en måte hvor du er ute etter et forhold, men på en måte hvor du bare har det gøy, underholder deg selv, og ikke nødvendigvis er ute etter noe mer enn å nettopp underholde deg selv. På den måten så får du finne ut av hvor morsomt flørting egentlig er, og ikke minst ender du opp med å kunne klare å dra ting fremover litt kjappere enn på flere mnd. Dagens kvinner er stort sett i farta, så å bruke månedsvis på flørtingen er for lang tid, og vil som regel ende i at hun tror du ikke er intressert. Det kan være grunnen til avslagene du har fått. Lykke til! Det viktigste er at du selv har det gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå