VivaLaLarsen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Heisann! Her tenkte jeg at vi kunne poste album som kommer ut i 2010, jeg kommer til å samle opp alle albumene dere sier i denne tråden. All That Remains - Ikke navngitt - Har fått høre, fra selveste vokalisten i bandet, at de skal lage et album. Forventet Release er fortsatt ukjent, men en gang i 2010. System of a Down - Ikke navngitt - Er snakk om en reunion, og muligens ett nytt album. Poets of the Fall - Ikke navngitt - Kommer ut i løpet av Mars ettersom jeg vet. Eminem - Relapse 2 - Usikker på dato Lupe Fiasco - Lasers - Usikker på dato In Flames Usikker på dato, kommer muligens til høsten. Endret 13. januar 2010 av VivaLaLarsen Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Poets of the Fall - Twilight Theater - 17 Mars! Omg, omg, omg! Endret 18. januar 2010 av Lednar Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Eminem - Relapse 2 - Usikker på dato Lupe Fiasco - Lasers - Usikker på dato Endret 13. januar 2010 av Piranha Lenke til kommentar
ErikIF Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 In Flames skal komme med nytt album, men ikke helt sikkert når enda. Tipper høsten en gang. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 The Gaslight Anthem - American Slang. Forventet utgivelsesdato 15. juni Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 In Flames har ikke bare snakket om nytt album, men også ny live dvd som fokuserer mer på det gamle in flames Heller det først, så nytt album for min del. Lenke til kommentar
VivaLaLarsen Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 In Flames har ikke bare snakket om nytt album, men også ny live dvd som fokuserer mer på det gamle in flames Heller det først, så nytt album for min del. Album+Live DVD hadde jo vært toppen. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) In Vain - Mantra Abigor - Time Is The Sulphur In The Veins Of The Saint: An Excursion On Satan's Fragmenting Principle Dark Fortress - Ylem Heathen - The Evolution Of Chaos Ihsahn - After Motorpsycho - Heavy Metal Fruit Shining(NOR) - Blackjazz Shining(SVE) - VII - Född förlorare Varg - Blutaar Gamma Ray - To The Metal Overkill - Ironbound In Vain - Mantra Ov Hell - The Underworld Regime Borknagar - Universal Burzum - Belus Darkthrone - Circle the Wagons Troll - Neo-Satanic Supremacy Solefald - Norrøn Seier Ulver - Psyche Dimmu Borgir - Liberate Tutemae ex Inferis Keep Of Kalessin - Reptilian Star of Ash - Lakhesis Ubekreftet/ uannonsert: Manes - TBA Ulver/ Sunn O))) split The Kovenant - Aria Galactica Tartaros - TBA DHG/ Dødheimsgard - TBA Thorns - TBA Gehenna - TBA Fleurety - Summon the Beasts Myrkgrav - TBA The Wretched End - TBA (nye bandet til Samoth fra Zyklon/ Emperor) Endret 15. januar 2010 av Anulaibar Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ny Ulver + Ulver/Sunn O))) split? Hæ? Infos? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Parkway Drive skal spille inn album i LA i April, men vet ikke når albumet blir gitt ut. Dette er informasjon jeg har fått fra den ene gitaristen Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) @Lycantrophe (og andre nysgjerrige: Det sto i en blogg-post på myspace-sia deres for en stund siden; There is also a collaboration with Sunn O))). We had a terrific tracking session with the Nazgûls after their appearance at the Øya festival well over a year ago. We spent a month or so editing the material and adding our sheen to the sound. Since then it has unfortunately been lying dormant due to difficulties getting everyone together. We hope to join forces and finish the thing this spring. It is becoming a ghost. Endret 15. januar 2010 av Anulaibar Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Stemmer det! Blir spennende. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Nocturnal Depression - The Cult of Negation Elysian Blaze - Blood Geometry Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Pendulum - Immersion (Kommer i mai) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Bring Me The Horizon skal spille inn nytt i Sverige i Mars, som slippes til Sommeren Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kommer ikke Maiden med ny plate i år? Gleder meg virkelig til den nye Ihsahn-platen! Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Gorillaz kommer med ny skive Plastic Beach 8. mars. EDIT: Jeg vil også gjerne ha mer informasjon om Sunn O)))/Ulver-splitten. Endret 17. januar 2010 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
EhhMari Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Eluveitie - Everything Remains as it Never Was > satt til release 19. februar Sonic Syndicate - Noe med "Rebellion"? > Mulig i slutten av Mars Finntroll - Nifelvind > 17. februar Dark Tranquillity - We are the Void > 24. Februar Det er de eneste bekreftede albumene jeg har fått med meg som ikke er nevnt tidligere. Though, jeg er litt treg EDIT: Tror Dream Evil kommer med noe en gang i januar og HIM med noe i februar. Endret 17. januar 2010 av EhhMari Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dødsengel - Mirium Occultum Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Temnozor - Haunted Dreamscapes Nocturnal Blood - Devastated Graves - The Morbid Celebration Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå