Hrodebert Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Forbanna tull, jeg krever at min avatar blir slettet umiddelbart og at dette tullet opphører. Skal sende klage til forumet, datatilsynet og kongen. Dette går for langt! Jaja, jeg bare skøyer med dere. Har noen sett Batman forresten? Finner The Jokker, men ingen Batman. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Da er listen oppdatert for siste gang ikveld, mitt øye trenger hvile og søvn! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Si ifra om noen ser min, finner den ikkje selv Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Spennende Svært morsom ide! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Fant eksen min etter noen få sekunder, men klarer neimen ikke å finne meg selv. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Huff, nå meg jeg leite og Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå er listen oppdatert for siste gang ikveld. God natt! Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 WOW! Synd jeg ikke har avatar, men bra jobbet! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Where is my horse? ^^Den ligger å lurer på 24 d. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg fant den! Midt mellom 23E og 23F Hvis noen hadde fortalt meg at det gikk an å finne et bilde i en slik klynge på få minutter hadde jeg aldri trodd på dem, men da har jeg lært noe nytt i dag også. Takk for bra arbeid, fargoth! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Finner ikkje min Brukarar eg kjente igjen og huska namnet på: aGal Toast is pimp! Herr Brun Tom ølboks Quakecry mr@luni, om eg huskar rett ( fann to av han :O ) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå i de sene timer sitter jeg her å leser på diskusjon.no slik jeg har gjort så ofte før. Jeg ser kjente og kjære brukere hjelpe hverandre med komplekse IT-relaterte problemer, jeg ser brukere som deltar i debatter omkring alt fra religion og politiske systemer til ukens mote eller følelsen av ens første kyss. Til tider glemmer jeg at det bak hver en tråd og hver en post står en annen bruker, en gutt eller jente, en kvinne eller mann, som i likhet med oss alle er med på å dele av sine egne tanker, erfaringer, ideer og kunnskap. Gode tanker og bidrag til forumet belønnes med et gavekort på 300,- aka komplett.no av meg. Koden sendes til TS på pm. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Scar gjemte seg i 23 H gitt. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Jaggu ikke lett å finne seg sjæl Får ikke før sagt det før jeg ser meg i bakgrunnen på 10 z Endret 13. januar 2010 av L O G I M A N Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Gode tanker og bidrag til forumet belønnes med et gavekort på 300,- aka komplett.no av meg.Koden sendes til TS på pm. Mvh Jarmo Oi, dette var særdeles hyggelig av deg! Noe slikt hadde jeg aldri sett for meg, og jeg føler meg ydmyk over å motta en slik påskjønnelse fra deg. Jeg kan ikke annet enn å takke deg Jarmo, for en gledelig overraskelse! Endret 13. januar 2010 av fargoth Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Haha, gjett om det vil bli mange slike tråder fremover med dette for øyet. Nuvel. Uansett et godt stykke arbeid og en liten påskjønnelse skader ikke. Det er nok av dårlige bidrag på forumet så det lønner seg å fremheve også de gode. Bra jobba, heter det vel. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Aarg! Har ikke tid til dette! :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå