robertaas Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Fokuserer du litt bak skjermen, vil du se at det er et hjerte ja. Lykke til til den som prøver å få den til å inneholde alle avatarene også, hehe.Poenget var å få til å bruke avtarene istedenfor tekst, ikke istedenfor hjertet... Lenke til kommentar
eXa Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) hmm tidsfordriv! edit: Halveis, still no me... 7t Oh right... takk, jeg hadde allerede passert det da >_< Endret 31. januar 2010 av eXa Lenke til kommentar
AnRe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Dette var stilig fargoth. Tror jeg er på 17k. Vi får ta en felles samling med hele gjengen Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Dette var stilig fargoth. Tror jeg er på 17k. Vi får ta en felles samling med hele gjengen Og så printer alle ut sin avtar, vi stiller oss opp i hjerteform, holder avtaren over hodet og får tatt et flyfoto. Kanskje det blir helt likt bildet til Fargoth. :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Oi, oi.. Jeg finner ikke meg Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg fant min på 33H etter 5 min... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg fant min! På kloss hold ... Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Oi dægen! Stilig initiativ, og godt gjennomført! Tror jeg gir opp å lete etter min med en gang. Det var det med den berømte nåla i høystakken Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Artig Tar vel litt tid å finne sin egen avatar Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Meh, finner ikke meg selv. Øynene mine går jo i kryss når jeg ser det på nært hold. Kudos for stilig prosjekt hvertfall Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Snubla over både Simen og Mastiff i 18/19 h Skal leite videre etter Mr. Anki Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Satan! Føler det blir mildt sagt vanskelig å finne den lille dragen min inni alt dette :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tar sin tid å laste ned .PNG-en ser jeg. Har bare 70 kbps atm. Virker som om IT-tjenesten strupa nettet i det jeg sku laste ned et bilde på noen og åtti MB Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Trur jeg gir opp jeg. nå har jeg lett i snart 2 timer fikk vondt i øynene mine av all letingen. Endret 1. februar 2010 av D3nnis Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fant min i høyre bunn på 10 n Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Trur jeg gir opp jeg. nå har jeg lett i snart 2 timer fikk vondt i øynene mine av all letingen. Den som gir opp har tapt! Selv satt jeg i to dager, resultatet finner du i førstepost Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det tok sin tid og gav meg såre øyne, men fant meg selv til slutt på 19 k. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Trur jeg gir opp jeg. nå har jeg lett i snart 2 timer fikk vondt i øynene mine av all letingen. Den som gir opp har tapt! Selv satt jeg i to dager, resultatet finner du i førstepost Greit da se Tar en liten pause da, må følge med i forelesningen istede Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg nedprioriterte skolearbeidet til jeg fant meg selv. Klarte rett og slett ikke jobbe med skole samtidig som jeg visste at jeg ikke hadde funnet avataren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå