Biler Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hei, idag om morningen starta jeg bilen.. og tenkte å kjøre av gårde men når jeg tnekte å kjøre slukna bilen :S når man starter bilen så er den helt ok men med engang jeg prøver å kjøre slukner den etter 1-5 meter det er ikke baterie har kjøpt nytt til den, men ingen løsning? hva kan ha hendt med bilen? Bilen er toyota carina 1990 Takk for svar! Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Så den går fint på tomgang, men så snart du prøver å rulle avgårde så stopper den? Kan det være en startsperre e.l.? Edit: Så at denne tråden var løst, heh. Nysgjerrig på hva som var galt med den da. Endret 13. januar 2010 av oyvjak Lenke til kommentar
Biler Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 den er løst, fordi jeg så en annen tråd som var ny, og akkurrat samme problemet, men veit ikke hva skjer med bilen, nå kan jeg ikke starte den :S Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Så problemet er ikke løst? Da er det lite lurt å sette tråden som løst Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 men det er også lite vits å ha to prikk like tråder Lenke til kommentar
Biler Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 ja men det samme problemet står på en annen tråd er ikke noe vits å svare på 2 like sprs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå