Fredtrix Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Jeg får denne feilmeldingen når jeg starter opp Heroes of Newerth --------------------------- K2 - Fatal Error --------------------------- CHost::Init() - D3D_SelectMaterial: problem with NULL shader: g_iCurrentVertexShader invalid, g_iCurrentPixelShader invalid --------------------------- OK --------------------------- Jeg har selvfølgelig laget en post om dette på deres eget support forum også, men det tar så lang tid før jeg får hjelp så tenkte kanskje noen kunne hjulpet meg her. Det eneste jeg har sett at folk sier om den feilen er at de har for gammelt skjermkort, men dette er ikke mitt tilfelle. Jeg har ATI Radeon HD 5850, med alle de nyeste driver etc. Noen som kanskje har opplevd det samme eller vet hva jeg må gjøre? takker på for all hjelp! EDIT! Bare installer en eldre utgave av spillet og så oppdater. Endret 15. januar 2010 av venture Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Prøvde å intallere HoN på skole PC'n som jeg ikke er admin på, så fikk jeg også fatal error, er du admin? Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Prøvde å intallere HoN på skole PC'n som jeg ikke er admin på, så fikk jeg også fatal error, er du admin? ja det er jeg, men har fått det til å fungere nå Lenke til kommentar
Pi7bull Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 "men har fått det til å fungere nå" Fikset du "K2 error" problemet?? Evt hvordan? Har samme feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå