Noiz Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 som tittelen sier, Splinter cell utsatt. http://www.vg247.com/2010/01/13/splinter-c...yed-into-april/ Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Cock. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
petternilsen92 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 passer igrunn fint, har ikke penger til mass effect 2, bioshock 2 OG splinter cell conviction innenfor den tiden... får litt tid nå Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 passer igrunn fint, har ikke penger til mass effect 2, bioshock 2 OG splinter cell conviction innenfor den tiden... får litt tid nå hehe sant det:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 hvordan var nå dette? fikk det ikke først release i 2007? så ble det stille helt til E3 09. da viste de fram et helt nytt spill som ikke lignet på det som skulle komme i 07. tak gud for det. det skulle komme på høsten 09, så i 2010, så fikk det en trailer med release. nå er det utsatt igjen. at et spill blir utsatt litt kan jeg forstå, men det virker som at de har tullet veldig mye med dette spillet. men jeg gleder meg veldig til det! Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hehe. Sier bare alan wake jeg da:p Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Alan Wake har aldri fått en release date. MS har bare teaset med trailere akkurat som Sony har gjort med Heavy Rain. Gutta hos Remedy Entertainment har vel sagt konsekvent at det kommer når det er ferdig. I August 09 bekreftet de at spillet var ferdig og det gjensto polering før release i mai 2010. Så spørs det om spillet faktisk kommer i mai Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Spillet ser godt ut, men det er så sjukt mange titler de neste mnd. som vil holde konsollene mine varme ihvertfall. Overlever denne utsettelsen lett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 jeg blir ikke overasket om det ikke kommer før til høsten med tanke på løftene om release før, men håper de får gjort seg ferdig til april. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå