tothski Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vel, de to tingene er eneste som er i fokus for min del, wifi, nettleser, oprativsystem, alt det er unødvendig men jeg trenger noe som fungerer til ringing + mp3 slik at jeg slipper å gå rundt med kamera og mp3 spiller i lommene i tillegg til mobiltelefonen. Noen som har ett godt tips? Billigst mulig mobil Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 hvor billig?hvor bra kamera?hvor bra musikkspiller? Lenke til kommentar
tothski Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 hvor billig?hvor bra kamera?hvor bra musikkspiller? Fant en ukegammel W995 til salgs for 1500 så regner med at den kommer til å være bra nok for mitt bruk Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 W995 skulle vel gjøre jobben for deg ja. Lenke til kommentar
tothski Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 W995 skulle vel gjøre jobben for deg ja. Fikk den i dag og er inntil videre knallfornøyd. Eneste som irriterer er at de selvfølgelig ikke bare kan stappe ett 16 gigabyte minnekort i den fra starten av men i stedet gi den ett 8 gigabyte. Blir liksom stort nok til at du må spørre deg selv om det er verdt å investere i ett på 16 gigabyte med en gang eller om jeg bør vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå