Gå til innhold

HJELP til modding av silver midi tower.. ;)


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har ett chieftech silver midi tower og vurderer lys.

Hadde vært flott om dere kunne svart meg på noen spørsmål da.

SP.1 = Hvor er den beste plassen og kjøpe lysm har hørt at neon er de beste.

Sp.2 = Hvis jeg kjøper 2 stk. blacklight og 1 basic kit, kan jeg ha både oppe og nede da eller samlet en plass med en kit.

Sp.3 = Må jeg ha forlengelses kabel for å ha oppe og nede.

Sp.4 = Hvor mange lysrør følger det med på en kit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på et basic kit for kalde kathoder, føleger det med en strømomformer, og en kathode. det er plass til to kathoder på hver omformer. neonlys er det nesten umulig å få tak i lenger, da kalde kathoder har tatt over av diverse årsaker(lengere levetid, utvikler ikke varme, mindre diameter..)

 

i et midi tower er det nok ikke nødvendig men en forlenger hvis du plaserer omformeren riktig.

Lenke til kommentar
på et basic kit for kalde kathoder, føleger det med en strømomformer, og en kathode. det er plass til to kathoder på hver omformer. neonlys er det nesten umulig å få tak i lenger, da kalde kathoder har tatt over av diverse årsaker(lengere levetid, utvikler ikke varme, mindre diameter..)

 

i et midi tower er det nok ikke nødvendig men en forlenger hvis du plaserer omformeren riktig.

 

FLOTT AT DU SVARER, men hvis jeg har forlenger kan jeg ha en katode oppe og en nede da..? eller trenger jeg 2 basic kit..

en oppe bak døre og en nede bak døra.. :shrug::( FORRVIRRET

Lenke til kommentar

Svar til:

 

Spm1:

 

Kald katode er nokk det mest utbredte produktet og det får man kjøpt på microplex (link finnes på forsiden til overklokking.no).

 

Spm2/Spm3:

 

Basic Kit kan settes oppp nesten overalt med en slags borrelås festning, men det beste er å montere dette nederst i "kabbisen" og dermed trenger du en stykk forlenger til å ha en i toppen (spesielt med tanke på full tower).

 

Spm4:

 

Det følger ingen katode med Basic kit, siden det er flere fargemuligheter blir det et alt for stort sortemang for microplex å tilby, så disse velger man da selv.

 

Håper dette hjelper deg litt på vei, og lykke til :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...