tflovik Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Takk for din strålende innsikt i spillet, selv så koser jeg meg. Synes at space combat er knall bra, spesiellt når man er i team med andre spillere. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Ble nesten Lt 5 før de tok ned serveren for maintenance. Hvordan går det med dere andre? Edit: Siden tittelen på denne tråden er Star Trek Online Beta så burde vi vel lage en ny tråd eller? Nå er jo spillet sluppet for alle som forhåndsbestillte og den 2 februar er jo bare om noen få dager. Endret 30. januar 2010 av Døgnvill Lenke til kommentar
Rao91 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Noen som vet når man får headstart keyen fra cdon? har ikke fått den Logg in på cdon og be om den fra kontosida di, det måtte jeg gjøre. Da fikk jeg den med en gang. jeg fikk en men den fungerte ikke :S det kommer bare opp This key does not activate any known products. Endret 30. januar 2010 av Rao91 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Rart. Jeg hadde først en Beta key som jeg fikk her på forumet, 2 dager før Headstart la jeg inn nøkkelen jeg fikk fra Cdon. Da ble det oppdatert i kontoen min hos Cryptic at jeg kunne spille headstart. Og jeg fikk være med fra starten i går. Lenke til kommentar
Rao91 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Rart. Jeg hadde først en Beta key som jeg fikk her på forumet, 2 dager før Headstart la jeg inn nøkkelen jeg fikk fra Cdon. Da ble det oppdatert i kontoen min hos Cryptic at jeg kunne spille headstart. Og jeg fikk være med fra starten i går. Kanskje jeg gjør det feil :s har fått 2 koder og begge fungerer ikke du skal vell gå inn http://www.startrekonline.com/betacard og bruke keyen der eller er det et eget sted man skal bruke den? :S Endret 30. januar 2010 av Rao91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 det er forskjell på beta kodene og pre order kodene. preorder kodene har også headstart +7 dager mens beta kodene bare gjaldt i betaen Lenke til kommentar
Rao91 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) det er forskjell på beta kodene og pre order kodene. preorder kodene har også headstart +7 dager mens beta kodene bare gjaldt i betaen Hvor var det dere brukte headstart keyen da eller beta key eller noe sånt? :S Endret 30. januar 2010 av Rao91 Lenke til kommentar
Rao91 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Yay den siste keyen jeg fikk fungerte trengte bare litt tid så gikk det Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Fikk bare spilt litt i går pga jobb, så har jeg spilt litt mer i dag. Er for øyeblikket Lt 9, nesten 10. Ta kontakt ingame, Raeb er brukernavnet mitt! Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Har spillt ca 4 timer totalt siden i går og er Lt5 nå, omtrent halvveis til Lt6. Har støtt på en bug så langt, fikk ikke reward fra Azura questen så jeg mangler en Bridge officer. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Har ikke fått to av to BOFfs som jeg skulle fått. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Skulle inn og kansellere bestillingen min fra CDON (har kjøpt hos D2D), og hva ser jeg? Jo, CDON har allerede avbestilt ordren! Hva faen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 såpass, jaja de regnet vel med at det ikke kom til å komme tilbake på nett. det skal vistnok bli døpt om til star trek offline... er egentlig veldig glad jeg ikke er tekniker hos de nå tror stresser ræva av seg og litt til, men de må få slengt opp en server til for å ha resvere med et ticket system eller noe lignende. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Skulle inn og kansellere bestillingen min fra CDON (har kjøpt hos D2D), og hva ser jeg? Jo, CDON har allerede avbestilt ordren! Hva faen? Akkurat det samme skjedde med meg, da tok jeg kontakt med dem og de sa at de lagde en ny ordre. Har senere fått beskjed om de også sender den som de selv kansellerte, vet ikke hva de roter med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 noen som vet hvor jeg kan finne de lyd loggene fra spock? Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det ser ut til at de har gjort en liten forandring med hvordan du får BoFFene. Det er bare å trykke "K" og så trykker du Assignments så er det bare å legge inn de nye BoFFene dine. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Det ser ut til at de har gjort en liten forandring med hvordan du får BoFFene. Det er bare å trykke "K" og så trykker du Assignments så er det bare å legge inn de nye BoFFene dine. Sånn var det under Betaen også så det er ikke nytt. Det er faktisk en kjent feil at en del spillere ikke får Bridge Officer. Jeg har fått 3 stk nå Den siste jeg trengte meldte seg inn da jeg var i Sector Space, har ikke sett den varianten før. Hvis det da ikke var Cryptic som ga meg den fordi jeg hadde lagt inn en GM request. Endret 1. februar 2010 av Døgnvill Lenke til kommentar
Rao91 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Blitt Lt7 nå er halv veis på vei til 8 hvordan går de med dere andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 ltc 1 tok evigheter men Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Ble Lt7 i går. Deltok noen ganger i Fleet action på Starbase 24 og fikk meg noen grønne items. Ganske gøy Endret 1. februar 2010 av Døgnvill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå