Gå til innhold

Star Trek Online - Samletråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble nesten Lt 5 før de tok ned serveren for maintenance.

Hvordan går det med dere andre?

Edit:

Siden tittelen på denne tråden er Star Trek Online Beta så burde vi vel lage en ny tråd eller?

Nå er jo spillet sluppet for alle som forhåndsbestillte og den 2 februar er jo bare om noen få dager.

Endret av Døgnvill
Lenke til kommentar
Noen som vet når man får headstart keyen fra cdon? har ikke fått den :(

Logg in på cdon og be om den fra kontosida di, det måtte jeg gjøre. Da fikk jeg den med en gang.

jeg fikk en men den fungerte ikke :S det kommer bare opp This key does not activate any known products.

Endret av Rao91
Lenke til kommentar
Rart.

Jeg hadde først en Beta key som jeg fikk her på forumet, 2 dager før Headstart la jeg inn nøkkelen jeg fikk fra Cdon. Da ble det oppdatert i kontoen min hos Cryptic at jeg kunne spille headstart. Og jeg fikk være med fra starten i går.

Kanskje jeg gjør det feil :s har fått 2 koder og begge fungerer ikke :( du skal vell gå inn http://www.startrekonline.com/betacard og bruke keyen der eller er det et eget sted man skal bruke den? :S

Endret av Rao91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

det er forskjell på beta kodene og pre order kodene. preorder kodene har også headstart +7 dager mens beta kodene bare gjaldt i betaen

Lenke til kommentar
det er forskjell på beta kodene og pre order kodene. preorder kodene har også headstart +7 dager mens beta kodene bare gjaldt i betaen

Hvor var det dere brukte headstart keyen da eller beta key eller noe sånt? :S

Endret av Rao91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

såpass, jaja de regnet vel med at det ikke kom til å komme tilbake på nett. det skal vistnok bli døpt om til star trek offline... er egentlig veldig glad jeg ikke er tekniker hos de nå :whistle: tror stresser ræva av seg og litt til, men de må få slengt opp en server til for å ha resvere med et ticket system eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Skulle inn og kansellere bestillingen min fra CDON (har kjøpt hos D2D), og hva ser jeg? Jo, CDON har allerede avbestilt ordren! Hva faen?

Akkurat det samme skjedde med meg, da tok jeg kontakt med dem og de sa at de lagde en ny ordre.

Har senere fått beskjed om de også sender den som de selv kansellerte, vet ikke hva de roter med.

Lenke til kommentar
Det ser ut til at de har gjort en liten forandring med hvordan du får BoFFene. Det er bare å trykke "K" og så trykker du Assignments så er det bare å legge inn de nye BoFFene dine.

Sånn var det under Betaen også så det er ikke nytt.

Det er faktisk en kjent feil at en del spillere ikke får Bridge Officer.

Jeg har fått 3 stk nå :)

Den siste jeg trengte meldte seg inn da jeg var i Sector Space, har ikke sett den varianten før. Hvis det da ikke var Cryptic som ga meg den fordi jeg hadde lagt inn en GM request.

Endret av Døgnvill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...