tflovik Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har ikke satt alle settings på fullt så det er mulig det er derfor jeg ikke har opplevd noen problemer. Er det nytt fra dagens patch med need/greed system for loot, har ikke sett det før? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Okay, tok å satt video options tilbake til default, og da greide jeg å spille igjennom Starbase 24 stasjonen uten noe form for crash, så er vel en eller annen option som skaper trøbbel kanskje. Uansett, har sett igjennom dagens patch, kan ikke si jeg ser noe om et need/greed loot system akkurat. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har lenge vært forskjellige options for lootsystem, problemet ligger at dette fungerer bare innenfor egen gruppe. Mao alt annet enn 5-mans missions så er du tilbake til den som gjør mest skade får lootet. Nitrius: Godt å høre du kom deg forbi Starbase 24, for min del så både var og er spillet litt småkjedelig til du kommer deg til tier2+ områdene, først da de virkelig morsomme missionene kommer fram. Det er selvfølgelig en hurv med generiske missions der ute også Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Da tok jeg steget og forhåndsbestilte i går kveld. Fikk PC opp og gå og forbedringene fra sist jeg spilte var mer enn nok til å overbevise meg at spillet er verdt et forsøk. Det som derimot nesten gjorde at jeg ikke bestilte var at jeg først nå fant ut at det bare blir en eneste serverpark for spillet i likhet med Champions Online (som jeg vet om fra Cryptic), og denne blir selvfølgelig lokalisert på østkysten i USA! Har under OB nådd spikes på 500MS, og EU proxyen som vistnok skulle gjøre spillopplevelsen bedre (selv om den ikke direkte gjør pingen lavere) har vært mangelfull for å si det mildt! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg er enig at det høres tvilsomt ut at det bare er én server, men faktisk har det ikke gjort meg noe. Pingen er bra nok (uten at jeg har målt), og at det bare er instances har jeg ikke engang tenkt noe over. Fikk nesten lyst til å starte opp igjen Champions Online nå. Nesten. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 allods onine er temmelig bra, om du liker WoW, men vil ikke spille WoW. Er med i beta, er et ganske lovande spill, har en del kule funksjoner. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Neppe tilfeldig at det kommer en ny stor patch på wow i neste uke når STO starter opp. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Stor og stor, eneste nevneverdige er at sistevingen i Citadel åpnes opp. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg bestillte i hvertfall STO Gold edition og får med en Borg BO. Skal kose meg med spillet Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg får ikke borg (verken offiser eller spillbar), men Joined Trill holder lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 noen som vet når de åpner slusene i morgen? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det starter klokken 10:00 PST som er GMT -8. Vi ligger på GMT +1 og det blir da klokken 19:00 i Norge. Dette er jeg 100% sikker på. Jeg har også aktivert headstart key så blir å spille litt i kveld, oppdaget noe rart i går. Jeg har bestillt spillet hos Cdon, men pga. en feil som de sier så har de klart å kansellere ordren min og jeg har allerede betalt med kort. Men de lovte å føre tilbake pengene på kontoen min, de sa og at de skulle lage en ny ordre som blir sendt i oppkrav. Har bestillt før hos Cdon uten noe tull, så vet ikke om jeg kommer til å bruke dem noe mere. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Noen flere som starta å spille klokka 19:00? Jeg er akkurat ferdig med start oppdragene, da jeg kom til earth space station så ble jeg logga ut. Spiller forresten en Science Captain med navn: Guadalope@powner Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Alt ble restartet eller? Hvis jeg kjøper spillet nå, vil jeg kunne forsette der jeg slapp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 alt ble resatt, noen andre som må laste ned client på nytt? Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 De skrev at det ikke var nødvendig og laste ned spillet på nytt, men kanskje det er forskjell for noe.. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har spillet installert på to maskiner, beta download og trengte kun en patch på 60 Mb. Allt funker. Er forresten Lt 3 nå. Men er ferdig for i dag, skal spille mer i morra. Lenke til kommentar
Rao91 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Noen som vet når man får headstart keyen fra cdon? har ikke fått den Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Noen som vet når man får headstart keyen fra cdon? har ikke fått den Logg in på cdon og be om den fra kontosida di, det måtte jeg gjøre. Da fikk jeg den med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 MÅ si at jeg allerede har lagt dette spillet på hylla. Gjorde det samme med WoW etter ett par timer. Timesvis med uforståelig babbel i chatten og bugs og annet dritt gjør at jeg mister lysten på å spille ganske fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå