tflovik Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Tenker du på fysisk boks eller laste ned fra nett? isåfall jeg har tenkt på laste ned fra nett, og vurdere direct2drive i dette øyeblikket.http://www.direct2drive.co.uk/2/8782/produ...Online-Download £29.95=276kr Standard utgaven. http://www.direct2drive.co.uk/2/8805/produ...dition-Download £39.95=368kr Deluxe utgaven. Dog, noen som kan opplyse meg om level systemet i spillet? Har nemlig ikke helt forstått det. Virker som det er 6 forskjellige ranks: 1. Ensign 2. Lieutenant 3. Lieutenant Commander 4. Commander 5. Captain 6. Admiral Og innenfor disse så er det "levels" igjen eller noe? Er som sagt, Lieutenant Rank 3 for øyeblikket om jeg husker riktig. Edit: Virker som det er 10 "grades" innenfor hver rank. Så hvis jeg er Lietenant Rank 3, vil de tilsi ca. 13 levels så langt? Max level er 50. Tror man blir Lieutenant Commander på lvl 10 eller 11. Lt rank 3 er lvl 3 tror jeg. Når man har nådd lvl 50 så vil man fremdeles opparbeide seg skill point og kan makse ut skills. Crow77: Så på bildene dine, når du var i space la jeg merke til at du bare hadde en bridge officer(nede til høyre). Du kan kjøpe deg to til i Earth Space Station. Anbefaler deg å gjøre det da de vil bidra med flere skills du kan bruke under space combat. Eksempel: Noen har regenerate shield eller mere skade fra våpnene i et kort tidsrom osv. Da jeg fant ut dette ble jeg pluttselig mye mere effektiv i fights. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Håper noen kan svare på dette: Når du leverer inn en mission/quest, så får du ofte opp 3 valg som belønning. Engineer Officer, Science Officer, Tactical Officer. Dette er jo klassene du kan spille, jeg er en Science Officer. Kan jeg velge Engineer og Tactical for å få deres stats/belønninger? Eller bør du velge den klassen du spiller? Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg er lt 8 nå er i et skikkelig vanskelig mission nå. Er så vidt jeg greier å holde meg i live:S btw du får alle 3 bridge offiserne gjennom missions, det fikk jeg. Bare lærer de nye ting. Får kanskje nytt ship i dag, det blir fett! Kan legge ut noen bilder sennere i dag:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Håper noen kan svare på dette: Når du leverer inn en mission/quest, så får du ofte opp 3 valg som belønning. Engineer Officer, Science Officer, Tactical Officer. Dette er jo klassene du kan spille, jeg er en Science Officer. Kan jeg velge Engineer og Tactical for å få deres stats/belønninger? Eller bør du velge den klassen du spiller? det er npc'er du har med deg på brua, og du får tilgang til deres skills etter hvert som du bruker skillpoints på de. du kan ha med deg en tactical, engineer og science officer. etter hvert kan du forfremme de for å få tilgang til flere skills. så når du blir Lieutenant Commander, du kan forfremme officerene dine til lieutenant. selv savner jeg et skip med flere weapons slot. ser fram til fullversjonen kommer om et par uker. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Håper noen kan svare på dette: Når du leverer inn en mission/quest, så får du ofte opp 3 valg som belønning. Engineer Officer, Science Officer, Tactical Officer. Dette er jo klassene du kan spille, jeg er en Science Officer. Kan jeg velge Engineer og Tactical for å få deres stats/belønninger? Eller bør du velge den klassen du spiller? Lurt litt på dette selv, dog som @lord nuker sier, så har du jo 3 NPC på skipet, som er Engineer, science og tactical officer i tillegg til deg selv, alt ettersom hva du valgte, men dog er fortsatt ikke helt sikker på dette. Så om noen kunne forklart dette enda litt mer grundigere hadde jeg blitt glad =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 altså, man kan ha så mange brigde officere som man vil. selv har jeg 4. jeg har 2 tactical og 1 av hver av de 2 andre. man kan hele tiden lære boff skills, og deg selv for den saks skyld. men man kan bare benytte seg av 1 av boff'ene samtidig i hver gren, altså 1 tactical, 1 science og 1 enginering. men man kan når som helst bytte ut en boff med en annen man har tilgjenglig, er ikke sikker på om man kan gjøre dette i rommet eller må innom en station. slik som mitt opplegg er så har jeg ranket opp skilsa til min tac boff til 9 i high yeld eller hva det heter slik at torpedoer skader mer, samtidig har jeg selv fokusert på phasere med min kaptein. ved siden av dette har jeg ranket opp shield recharge skillen til min enginer slik at skjoldet regenerer fortere. rundt på stationene kan man finne folk som selger boff med forskjellige skills. man har også egne skills trenere som lærer bort skills, hvordan det virker er jeg ikke sikker på siden jeg ikke har prøvd det enda. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Tror muligens du har misforstått spørsmålet litt. Er nemlig slik at noen ganger når du har fullført oppdrag, så kan du velge mellom 3 belønninger, altså Engineer Officer, Science Officer, Tactical Officer som @AvidGamer nevnte, er disse for deg selv? Eller til mannskapet ditt? Eller begge deler kanskje? Si at man valgt å være Tactical Officer i starten, kan man da, ved å velge enten Science eller Engineer Officer i rewards, bli en slags mix av alle 3 ettervært? Eller er man fortsatt Tactical Officer? Endret 19. januar 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) man er fremdeles tactical officer, det valget man får er npc'er som er med deg. i spillet blir de kalt bridge officer. du velger aldri helt hva du skal bli før makser ut en en skill i de 3 grenene. start skipet man får er helt likt for alle, det er først når man blir lc og velger nytt skip at hva man satser på i skillene blir viktig. men der igjen så kan man også ha flere skip. etter som jeg har forstått er maks lvl 50, men man slutter aldri å få skillpoints til å bruke, så i teorien kan man makse ut alle skills man har og får Endret 19. januar 2010 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Må bare legge til at selv om du kan makse ut alle skills til slutt, så vil du få forskjellige abilities som tact, eng eller sciens officer. Så det blir ikke likt. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 man kan bare komme til lvl 16 i betaen, hvis jeg ikke husker helt feil, det er vel kanskje fordi man skal prøve flest mulig kombinasjoner slik at bug-søkingen til folk blir mest mulig spredd og at dem får vite om mest mulig bugs Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Noen bilder fra meg: Endret 19. januar 2010 av Danny92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) skulle ikke prøvd å fått til en gruppe eller noe slikt og tatt noen oppdrag sammen da? opprettet en flåte eller noe liknende. Endret 19. januar 2010 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kunne vært en ide det, kaller meg Slyton@Nitrius så er bare å adde meg til vennelista eller noe. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg har laget en video der jeg fighter mot en Tolan battleship. Videoen kan lagge litt fordi jeg filma ikke med så bra kvalitet. Skal adde deg Nitrius Endret 19. januar 2010 av Danny92 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Rundt 1.05min uti filmen din, så roterer du noe form for piler rundt skipet ditt, ser det ut som, hva er dette for noe? Endret 19. januar 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Herregud, sitter du og bare hammrer spacebaren eller?? Endret 19. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Crow77: Så på bildene dine, når du var i space la jeg merke til at du bare hadde en bridge officer(nede til høyre). Du kan kjøpe deg to til i Earth Space Station. Anbefaler deg å gjøre det da de vil bidra med flere skills du kan bruke under space combat. Eksempel: Noen har regenerate shield eller mere skade fra våpnene i et kort tidsrom osv. Da jeg fant ut dette ble jeg pluttselig mye mere effektiv i fights. Vet det, men har ikke giddet å investere så mye ennå. Alt blir slettet uansett når betaen er over, så jeg satser heller på å sette meg så mye som mulig inn i dette og prøve ut forskjellige klasser og skills. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Rundt 1.05min uti filmen din, så roterer du noe form for piler rundt skipet ditt, ser det ut som, hva er dette for noe? Det er shild frequency, de kan ikke skade shild'a mine i 30 sekunder Herregud, sitter du og bare hammrer spacebaren eller?? Jeg hamrer på musa mi, bruker tastaturet til å fly Blitt en vane, det funker mye bedre en at jeg ikke gjør noe Vært borti sterkere ship en det, husker ikke navne, men det var så vidt jeg overlevde. Det som er værst er når du har en battleship også pluss 5 små fightere som skyter photon torpedoer helle tiden! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ja, virker som det er et problem med vanskelighets graden fra 1-10, vært fler som har prata om det også. En annen ting også, er at jeg skulle ønske man fikk litt flere ship å velge mellom fra starten, det å komme seg til lvl 10/11, tar litt i lengste laget syns jeg, noe som igjen gjør at vi blir sittende i dette kjedelig starter skipet litt for lenge syns jeg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg hamrer på musa mi, bruker tastaturet til å fly Blitt en vane, det funker mye bedre en at jeg ikke gjør noe Å? Du er klar over at Spacebar fyrer alle laser, og Ctrl+Spacebare fyrer alle torpedoer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå