Gå til innhold

Star Trek Online - Samletråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

men noen som har fått tak i noe bedre enn phasers mk2 og torpedoer mk2? synes det kanskje er litt svakt på våpen siden.

Lenke til kommentar
men noen som har fått tak i noe bedre enn phasers mk2 og torpedoer mk2? synes det kanskje er litt svakt på våpen siden.

Har en MK2 torpedo og phaser, har en annen fore phaser som er bedre en MK2. Men jeg er straks LT. Commander så får jeg nytt skip :D 3 nivåer unna..

Lenke til kommentar
Har fått et problem. Jeg prøver å patche spillet, men patchen er på 5.5GB som jeg sa. Jeg kunne latt den stå på over natten, men hittil har den lastet ned ca 2GB og stoppet minst seks, syv ganger fordi connetion was lost. Noen andre som har det problemet? Jeg har lyst til å like dette spillet, men det lover ikke bra...

Edit: Jeg gir opp. Har slettet spillet og avbestilt forhåndsbestillingen. Får se om jeg gidder prøve det senere en gang.

Etter at jeg hadde installert spillet så lastet spillet ned kun en patch som var på 143 Mb, skjønner ikke hvorfor du måtte ha 5,5 Gb.

Kanskje du lasta ned en eldgammel klient eller noe.

Har spillt igjennom start oppdragene, føler vel ikke at jeg har full kontroll over allt i spillet. Må spille en del mere for å komme inn i det.

Jeg har klient versjon 0.20100108, og lastet den ned fra hovesiden til spillet. Har fortsatt installasjonsfilen liggende, så skal installere på nytt og prøve enda en gang. Denne gangen skal den få laste ned over natten, men tviler litt på at den klarer å holde seg gående uten å stoppe nedlastingen hver jækla megabyte. :(

Edit: Patchen er på 5111MB, eller rundt 5GB grovt regnet. Hittil har den kommet oppi 1.1% uten problem, og faktisk ganske raskt. Jeg skal la den få gå i en time til for å se om den takler det. Om den slår seg av før den tid tviler jeg på at jeg gidder laste ned patchen.

Edit 2: Connection to the server has been lost... :realmad:

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

@thecrow77: Er ikke normalt, vil jeg si. Fant denne: http://forums.startrekonline.com/showthread.php?t=55718 dog vet ikke om det hjelper, du kan evt. starte din egen tråd på forumet der også.

Edit: Jeg selv, lasta ned spillet via torrent som de hadde på siden sin: http://www.startrekonline.com/download og jeg måtte ikke laste ned noe ekstra via patchern, dog lasta jeg ned klienten igår.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Takk for tips, skader jo ikke å prøve. Hvilken versjon av klienten har du?

Edit: Pakket ut filene først i stedet for å kjøre dem rett fra den komprimerte mappen og installerte spillet, og nå trengte den bare noen få minutter på å laste ned en liten patch på 151MB. Deretter... Engage. :D

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Mappa jeg lasta ned, med torrent fra den offisielle siden, het: Star Trek ST.0.20100108a.0 så har vel samme regner jeg med, er nok heller et eller annet krøll som skjedde på din side, dog nå ser det ut som du har fått det til å funke, så det er jo bra =)

Lenke til kommentar

Har blitt Leutenant rank 4 nå, begynner å få dreisen på space combat nå.

Hjelper mye å bruke egenskapene til officerene, jeg har 3 stk + å dirigere power til det skjoldet som har tatt mest skade.

Ground combat kom jeg litt lettere inn i fra starten av.

Lenke til kommentar

Har ikke helt skjønt level systemet jeg, er lieutenant rank 3 om jeg ikke tar helt feil, hvis vi da tenker "vanlige levels" fra andre MMOer, vil dette si level 3?

Spillet så langt virker greit, eneste jeg ikke helt liker er all loadingen, er litt AoC preg over det, ikke at det er galt, men space skal være stort og åpen, all loadingen ødelegger litt for det, så der skulle jeg gjerne sett en forbedring, men det ser vi nok neppe så nære launch. Ellers er det bare noen få bugs, alt i alt så er jeg litt overrasket, dog hadde jeg ikke store forventinger til spillet, er bare sci-fi fan, og det er ikke akkurat mange MMO sci-fi spill der ute.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Har spilt gjennom tutorialen på bakken og prøvekjørt romskipet mitt en stund, og jeg må si rett ut at jeg er svært positivt overrasket. Greit det ikke er så mange folk her, men det er tross alt bare betaen. Chatloggen er derimot ganske aktiv til tider. Grafisk ser det ganske bra ut, og å fyre løs med en phaser var morsommere enn jeg hadde trodd. Vi har også en hel drøss raser å velge mellom, og kan lage våre egne. Vi kan til og med lage egne uniformer. :)

Blir nok å forhåndsbestille på nytt snart. Noen som har et bra sted å bestille fra? Gjerne så billig som mulig. Trenger ikke collector's edition og sånt tull.

Lenke til kommentar

Tenker du på fysisk boks eller laste ned fra nett? isåfall jeg har tenkt på laste ned fra nett, og vurdere direct2drive i dette øyeblikket.

http://www.direct2drive.co.uk/2/8782/produ...Online-Download £29.95=276kr Standard utgaven.

http://www.direct2drive.co.uk/2/8805/produ...dition-Download £39.95=368kr Deluxe utgaven.

Dog, noen som kan opplyse meg om level systemet i spillet? Har nemlig ikke helt forstått det. Virker som det er 6 forskjellige ranks:

1. Ensign

2. Lieutenant

3. Lieutenant Commander

4. Commander

5. Captain

6. Admiral

Og innenfor disse så er det "levels" igjen eller noe?

Er som sagt, Lieutenant Rank 3 for øyeblikket om jeg husker riktig.

Edit: Virker som det er 10 "grades" innenfor hver rank. Så hvis jeg er Lietenant Rank 3, vil de tilsi ca. 13 levels så langt?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Grunnen til at man ikke ser så mange på en gang er at de har mye instancing, derfor er det en del loading også når du flytter rundt om. Men det er jo for at man skal unngå lag.

Samme opplegg brukes jo i Age of Conan blant annet.

Har enda ikke meldt meg på en gruppe for å gjøre et quest, men har flere ganger blitt automatisk med i en gruppe når jeg kom inn i et stjernesystem.

Stresser ikke så mye med det siden det er beta, men er positivt overrasket så langt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg savner Bridge Commander. Håper fremmdeles på Bridge Commander 2.

Er blitt for gammel til å like vridninger som ikke stemmer med TV seriene. Der styrer ikke en man alle systemene i tredjeperson.

Beklager at jeg sier det men jeg ble skuffet :)

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Får vi ikke gå rundt i skipene våre? Hvor skal vi dra for å "slappe av" mellom oppdrag?

Du kan stikke til brigden din, dog, var ikke stort så gjøre der for øyeblikket, ellers har du jo Earth, hvor du kan lande på space stasjonen, flere steder vet jeg ikke om enda.

Lenke til kommentar

Har vært innom den romstasjonen, og er det flere slike i de andre sektorene er jeg fornøyd. :)

Må si jeg har begynt å like dette spillet. Det tok litt tid før jeg forstod level-systemet, og romkampene var litt forvirrende i starten. Men etter å ha satt meg mer inn i det blir jeg bare mer og mer avhengig. Jeg logget på rundt kl 11 i går kveld, og nå er klokken snart fem. Har spilt i strekk hele tiden og er ennå bare lvl 2. :p

Har for øvrig tatt noen bilder fra karrieren min så langt. :)

Utenfor jorda.

It said do not touch! Not donuts! :p

Man kødder ikke med en baljoran

Iiiik! En mus! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...