vikingkylling Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Instancer som i Champions Online? Hm... er ikke så sikker på at jeg liker det. Men vi får vel se. Hadde lastet ned 2.3GB da internettet koblet ut av en eller annen grunn, og nå nekter den å fortsette å laste ned selv om jeg bruker en download manager og det stod det var resume support. Helvete... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Spekulerer veldig i Star Trek Online eller Global Agenda, noen som har erfaring fra begge? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Men hva faen? Her har jeg endelig blitt ferdig med å laste ned en klient på ca 7GB, og nå vil den ha en patch på 5.5GB? Steike... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Andre enn meg som vurderer livstids abonnement til spillet? Har funnet ut at spillet kanksje ikke er verdt pengene alikavel. Ikke like bra som Bridge commander. Liker ikke tredjeperson looken på skipa. Endret 16. januar 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Har fått et problem. Jeg prøver å patche spillet, men patchen er på 5.5GB som jeg sa. Jeg kunne latt den stå på over natten, men hittil har den lastet ned ca 2GB og stoppet minst seks, syv ganger fordi connetion was lost. Noen andre som har det problemet? Jeg har lyst til å like dette spillet, men det lover ikke bra... Edit: Jeg gir opp. Har slettet spillet og avbestilt forhåndsbestillingen. Får se om jeg gidder prøve det senere en gang. Endret 16. januar 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 trenger bare små patcher jeg og har ikke noe problem å spille spillet, selv om jeg har gamle skjermkortdrivere, men får ikke så veldig følelsen at jeg spiller med andre folk nei Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Stor takk til Danny92 som ga meg en beta key. Driver og laster ned nå så får jeg se om jeg liker spillet. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Andre enn meg som vurderer livstids abonnement til spillet? Har funnet ut at spillet kanksje ikke er verdt pengene alikavel. Ikke like bra som Bridge commander. Liker ikke tredjeperson looken på skipa. Enig det frister. Men fant også ut at dette var ikke et bra spill. Ivertfall ikke så langt, kunne spilt idag for 5-6 timer. Jeg føler det er et tiltak å spille dette. Manger hele "jippi, skal spille mer!", men isteden er det mer et "Uff, jaja få kjøre på." når jeg starter den. Trist. Er lang Trek fan, håpte at dette spillet skulle jeg leve i og alle andre mmorpger kunne jeg bare droppe. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå har jeg spillt i 2 dager, har blitt hekta for jeg si. Jeg liker egentlig mmo'er, men denne liker jeg utrolig bra! Det som er så utrolig dumt er at jeg har en 3 år gammel laptop som suger ganske hardt. Hvis jeg inne i en "støv" sky eller astroider så kan det lagge ganske stygt. Men det er sånn at det funker å spille, jeg leste at de hadde gjort sånn at de eldre pcene kunne spille spillet. Jeg syntes noe kan være litt forvirrende, jeg har slitti ganske fært med noen missions, men greide de til slutt. Hvis det ikke hadde vært sånn lag løsning der du spiller med andre om å greie missions hadde jeg ikke greid noen av de Alt i alt syntes jeg spillet er kjempe morro! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå har jeg spillt i 2 dager, har blitt hekta for jeg si. Jeg liker egentlig mmo'er, men denne liker jeg utrolig bra! Det som er så utrolig dumt er at jeg har en 3 år gammel laptop som suger ganske hardt. Hvis jeg inne i en "støv" sky eller astroider så kan det lagge ganske stygt. Men det er sånn at det funker å spille, jeg leste at de hadde gjort sånn at de eldre pcene kunne spille spillet. Jeg syntes noe kan være litt forvirrende, jeg har slitti ganske fært med noen missions, men greide de til slutt. Hvis det ikke hadde vært sånn lag løsning der du spiller med andre om å greie missions hadde jeg ikke greid noen av de Alt i alt syntes jeg spillet er kjempe morro! Kan jeg spørre hvor gammel du er? Virker som yngre folk som kjenner lite til Star Trek liker spillet, mens de voksne som like Star Trek er skuffet. Ivertfall sånn det er på diverse forum. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå har jeg spillt i 2 dager, har blitt hekta for jeg si. Jeg liker egentlig mmo'er, men denne liker jeg utrolig bra! Det som er så utrolig dumt er at jeg har en 3 år gammel laptop som suger ganske hardt. Hvis jeg inne i en "støv" sky eller astroider så kan det lagge ganske stygt. Men det er sånn at det funker å spille, jeg leste at de hadde gjort sånn at de eldre pcene kunne spille spillet. Jeg syntes noe kan være litt forvirrende, jeg har slitti ganske fært med noen missions, men greide de til slutt. Hvis det ikke hadde vært sånn lag løsning der du spiller med andre om å greie missions hadde jeg ikke greid noen av de Alt i alt syntes jeg spillet er kjempe morro! Kan jeg spørre hvor gammel du er? Virker som yngre folk som kjenner lite til Star Trek liker spillet, mens de voksne som like Star Trek er skuffet. Ivertfall sånn det er på diverse forum. Jeg er 17, jeg har sett alt av star trek, alle filmer, serier(opp til flere ganger) etc.. Jeg må si at spillet ikke lever opp til star trek, det skulle ha vært mer muligheter med forbindelse med PvP. Det skulle ha vært mulig og kjempe over systemer/sectorer/baser osv, det hadde vært kult. Utforsking blir det jo mye av, de har jo et eget system der systemer/sectorer blir lager automatisk, også får missions. Blir nok ikke manko på det Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 ...det skulle ha vært mer muligheter med forbindelse med PvP. Det skulle ha vært mulig og kjempe over systemer/sectorer/baser osv, det hadde vært kult. Eve Online.... Lenke til kommentar
Bergorn Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fikk plutselig litt interesse etter en review på gamespot, minner litt om eve online som jeg har en del timer bak meg. Men har vært litt treig, så ser ut til at de fleste beta key "give aways" er avsluttet. Noen som vet om en side som fremdeles har igjen keys? Eller kanske noen har en ekstra de ikke trenger Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Fikk plutselig litt interesse etter en review på gamespot, minner litt om eve online som jeg har en del timer bak meg. Men har vært litt treig, så ser ut til at de fleste beta key "give aways" er avsluttet. Noen som vet om en side som fremdeles har igjen keys? Eller kanske noen har en ekstra de ikke trenger Lønner seg å lese litt i emnen, er bare 2 sider tross alt.... Jeg fikk key her igår. De hadde over 500 stk igjen da. http://gamers.eurogamer.dk/giveaways.php?id=86996 700 keys tilgjengelig. Endret 17. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Bergorn Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Var innom der, men de hadde ikke flere igjen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Vel, ifølge Star Trek Online websiden trenger du bare å trykke "I need Key", så får du opp mangen sider med keys. http://www.startrekonline.com/openbeta Endret 17. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Var innom der, men de hadde ikke flere igjen. Her du heldig er du kanskje første man om du er litt kjapp på denne: http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/thre...way-my-key.html ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg er 17, jeg har sett alt av star trek, alle filmer, serier(opp til flere ganger) etc.. Jeg må si at spillet ikke lever opp til star trek, det skulle ha vært mer muligheter med forbindelse med PvP. Det skulle ha vært mulig og kjempe over systemer/sectorer/baser osv, det hadde vært kult. Utforsking blir det jo mye av, de har jo et eget system der systemer/sectorer blir lager automatisk, også får missions. Blir nok ikke manko på det no offence, men det er en beta, greit spillet slippes snart, men nevn et mmo hvor alt har vært 100% siden dag en. spiller man som klingon får man muligheten til pvp, desutten er betaen begrenset til kun federation områder, etter hva jeg har lest så skal det vist være uendlig stort pga generende innhold. synes spillet er bra, liker sci-fi spill og serier og er glad for at de kan lage et sci-fi mmo med romskip osv som ikke trenger å være så ekstremt inviklet slik som EVE. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Eve Online er egentlig ikke så avansert som mangen vil ha det til. Problemet (om du vil kalle det det), er at spille har ufattelig mye å gjøre, og mulighetene er mangen. Og flest blir frustrert, særlig når de ser alt utstyret du kan ha. De fleste nye spillere hopper inn i spillet og tror den er like alt annet der ute, så stenger de tutorial, og dropper å lese tips og intrukser. Så skriker og maser de i rookie chat....får ikke hjelp, og slutter. Takket til Star Trek Online, vurderer jeg å reaktivere Eve Online. Endret 17. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har fått et problem. Jeg prøver å patche spillet, men patchen er på 5.5GB som jeg sa. Jeg kunne latt den stå på over natten, men hittil har den lastet ned ca 2GB og stoppet minst seks, syv ganger fordi connetion was lost. Noen andre som har det problemet? Jeg har lyst til å like dette spillet, men det lover ikke bra... Edit: Jeg gir opp. Har slettet spillet og avbestilt forhåndsbestillingen. Får se om jeg gidder prøve det senere en gang. Etter at jeg hadde installert spillet så lastet spillet ned kun en patch som var på 143 Mb, skjønner ikke hvorfor du måtte ha 5,5 Gb. Kanskje du lasta ned en eldgammel klient eller noe. Har spillt igjennom start oppdragene, føler vel ikke at jeg har full kontroll over allt i spillet. Må spille en del mere for å komme inn i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå