Gå til innhold

Star Trek Online - Samletråd


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Closed beta av Star trek online begynte i går, de som er intressert kan følge instruksjoner nede i tråden: (de gir visst vekk keys når de får 1000 poster, 230 så langt)

 

For de som vil lese litt om selve spillet finner du info her:

 

http://www.startrekonline.com/

 

 

"Hot on the heels of a Direct2Drive Digital Deluxe Edition Competition, we have another 1000 beta keys to giveaway for Star Trek Online - this time for the open beta!

 

We are going to make this dead simple for you folks - if you would like a key, you need to do two things:

 

1) Post a response in this thread saying "I want to play Star Trek Online" (Thread Link: http://hailingfrequency.com/boards/index.php/topic,2006)

 

2) Go to the following page and under available groups, join this group "1000 Open Beta Key Giveaway Extravaganza" - Link: http://hailingfrequency.com/boards/index.p...mbership;gid=39

 

You must complete both of these steps to be in for a chance. As soon as we have 1000 responses, this contest will be locked down, so its a case of first come, first served.

 

All 1000 keys will be sent out shortly after the contest finishes, so good luck everyone!"

 

- Strym

Endret av strym
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som ikke orker å vente til 1000 posts (servern deres er forresten nede, eta: 1 time) kan gå hit:

 

http://www.warcry.com/news/view/97435-WarC...nline-Beta-Keys

 

enjoy.

 

@thecrow77: sant nokk at characters blir slettet ved start og en del bugs, men folk får ivertfall testet spillet og bestemme seg om det er et spill verdt å kjøpe og betale månedsgebyr.

Endret av strym
Lenke til kommentar

Hva synes folket da?

Merket at jeg visstnok liker scifi bedre enn fantasy.

Er noe eget med å gå rundt på en romstasjon, ta romskip ut i rommet og kunne lande på diverse planeter. Fikk litt Star Wars Galaxies feeling selv om det ikke er så mye av skryte av for tiden.

 

Eneste er at jeg er 99% sikker på at jeg kommer til å starte med det nye Star Wars MMOet når det kommer (2011?) så vet ikke om jeg gidd spille dette frem til då. Har jo Everquest 2 også...

WTB lengre døgn.

Endret av duppskoen
Lenke til kommentar

Laster ned nå, og ligger ganske stabil på 180KB/s - 190KB/s. Holder det seg slik er den ferdig nedlastet i morra tidlig. :)

 

Jeg spilte LotRO fra starten og begynner å bli ganske lei fantasy. Skal bli bra med litt forandring. Og tenk på mulighetene for add-ons og expansions. De kan legge til planet etter planet og finne opp nye skapninger hele tiden. Vi vet aldri hva som venter. :)

Lenke til kommentar

For min del forventet jeg ikke stort siden vi snakker om Cryptic her, men spillet er ikke så aller verst.

 

Ground combat er noe basic, mulig det blir bedre i litt høyere lvl når man har fått flere abilities/bedre våpen etc. Space combat derimot er knall.

 

Det som irriterer meg med spillet er den forbannede instanseringen, og loading screens i både hue og ræva. Spillet hadde fungert veldig fint som vanlig single/multiplayer spill. Vi snakker dog om et MMO med månedlig avgift, og jeg sliter med å kunne kalle dette et ordentlig MMO. Spillet er også veldig lineært.

 

Litt blandede følelser med andre ord. For se hva det blir til for min del, har egentlig mer enn nok med Fallen Earth om dagen uansett.

Lenke til kommentar
Er det forresten RP servere her? Og hvordan er communityet? Voksent eller alt for mange fjortiser og trekkiser?

 

Det er bare en server, siden spillet bare genererer nye instancer når det blir mange spillere (akkurat som Champions Online).

 

Du vil nok også finne alle typer spillere her. Spillet er veldig "theme park", og det pleier vel å tiltrekke en god del kids som regel. Man kan navngi både character og skip i spillet, og hvis ikke Cryptic griper inn vil man nok se f.eks Chuck Norris fly rundt i "U.S.S Chuck Norris" og lignende. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...