Gå til innhold

(Løst) Trenger hjelp til boss i Mass Effect 1 (spoiler!)

Anbefalte innlegg

Mass Effect 2 er ute om en liten stund, så jeg tenkte å gå gjennom Mass Effect 1 først. Klarte jo selvsagt å slette profilen savingen lå på. :p

Jeg er en Soldier med hagle og maskingevær, og har Liara og Tali med meg. Tali har hagle og Liara pistol. Husker ikke level i farten, men jeg har hoppet over mye av side-oppdrag. Kom til slutten på Bring Down The Sky, men gadd ikke engang prøve bossen der. Nuvel.

Problemet er moren til Liara. Hun sender de kommandosoldatene sine etter meg, og jeg overlever som regel ti sekunder før jeg dør. Har klart å slå første bølge to, tre ganger, men det er alt. Neste runde er jeg som regel død før jeg i det hele tatt ser fiendene. Noen som har noen tips hva jeg kan gjøre?

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, har kommet meg til Ilos og hatt sex med Liara, skutt Wrex og sprengt Kaidan, så det er neppe så langt igjen. :p

Dette er for øvrig andre gang jeg går gjennom spillet. Hadde opprettet en annen profil og spilt gjennom uten at jeg tenkte over det, så i det heller lite intelligent øyeblikk slettet jeg den profilen. Husket jo ikke at jeg da slettet savingen i samme slengen... :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Joda, du husker rett. Jeg dro til Ilos for å finne The Conduit og lærte at det er en bakdør til The Citadel. Når jeg fant den begynte en invasjon av The Citadel, og jeg har bare 30 sekunder eller noe sånt for å komme meg inn i Conduit for å havne i Citadel. Det har jeg gjort. Så vidt jeg husker gjenstår det bare å finne Saren, overtale ham til å ta selvmord og banke Sovereign. Burde ikke ta lang tid. ;)

Edit: Se der, ja. Er gjennom allerede. Skal starte på ny nå og prøve å få noen achivements. :)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...