Acherontic Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 onsdagen er overlegen Raekwon M.I.A Air Sleigh Bells Sleepy Sun (Ariel Pink) (Fucked Up) (Serena Maneesh) !!! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Programmet kom ut i dag. Ligger i et PDF-dokument på hjemmesidene dems som tok litt tid å loade fordi det er hele "boka" vi pleier å få utlevert på Platekompaniet o.s.v. Kutta det opp til dere, så det blir litt enklere. Onsdag - Torsdag Fredag - Lørdag 1 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Die Antwoord kommer til Øya. Kjipt jeg ikke får dratt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Die Antwoord skal jeg garantert få med meg, ettersom det passer med Flaming Lips. http://www.youtube.com/watch?v=wc3f4xU_FfQ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Missunner virkelig de som skal dit. Bah, jeg vil på Motorpsycho. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Die Antwoord var i hvertfall sjukt bra på Roskilde. Ein gjeng galne idiotar Gler meg til å sjå dei igjen. Ellers tykkjer eg Øya skal ha applaus for å ikkje la altfor mange av artistane eg skal sjå, krasje. Er kun Flaming Lips med Marina, men det går greit iom at eg har sett Flaming Lips før. (Skulle dog gjerne sett dei igjen. Sjukt bra liveband). Og forresten, Motorpsycho kjem til å bli sjuuuuuuukt bra! Endret 26. juli 2010 av toysekopp Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvilken konsert gleder folk seg mest til? For min del så må det bli Flaming Lips og Broken Bells. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 M.I.A. = Episk live-party Iggy Pop & The Stooges = Coolt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå