TheMartine Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Aha. Ja, jeg er jo åpen for at La Roux kan ha tabbet seg ut på Rockefeller, og at de vanligvis er mye bedre, men jeg har min tvil. Jeg får ta en rundt på YouTube og se litt på livevideoer, tror jeg :b Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har en venninde som var på den konserten, hun nevnte ingenting om vokalen. Kan hende du bare har godt gehør Martine. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Skrev de det etter Rockefellerkonserten? Jeg prøvde å finne noen presseomtaler fra det, for jeg så det var masse pressefolk der. Det ser det alltid ut til å være, men man er heldig om man får lese en konsertomtale av noe annet en Muse eller A-ha. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har en venninde som var på den konserten, hun nevnte ingenting om vokalen. Kan hende du bare har godt gehør Martine. Tja, mulig jeg har det, men vi var en 7-8 stykker på jobb den kvelden, og alle var enige om at det låt veldig surt. Og da skal det også nevnes at jeg har debutalbumet og digger det hardt. Det ser det alltid ut til å være, men man er heldig om man får lese en konsertomtale av noe annet en Muse eller A-ha. Jeg regner med det sto noe i papirutgavene, altså. Jeg sjekket jo bare på nett, og de få gangene konsertanmeldelser blir lagt ut på nett er helst under store festivaler og lignende. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jonsi(vokalisten til Sigur Ros) og Maria & The Diamonds ble bekrefta på torsdag og fredag. Fare for at Jonsi kommer til å kræsje med LCD Soundsystem eller Pavement. Uansett så skal jeg se LCD Soundsystem framfor disse uansett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Til informasjon så er det "Timothy’s Monster"-albumet Motorpsycho kommer til å spille i år. Elsker disse konsept-konsertene på Øya som da Turboneger spilte et av albumene sine og Bigbang sin "gjestekonsert". Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Turboneger sin gjennomspilling av Apocalypse Dudes var legendarisk. En konsert som vil bli husket i mange tiår framover. Er glad jeg fikk være med og oppleve det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja, den konserten var episk. Spesielt når jeg la merke til at Nick Oliveri som tidligere spilte i favorittbandet mitt Queens of The Stone Age også sto på scenen. Øyafestivalen skal slippe et navn i morra. Et band innenfor rock, og det er et amerikanskt band. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Gleder meg utrolig til slippet i morra. Det kan være så mangt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Tror det blir noe imellom ekstase og skuffelse, eller at det blir noe legendarisk. Håper på en "lengde" til. Iggy Pop & The Stooges(som kommer i år), Morrisseey i 2004(?) og sånt som eksempler som har vært på øya tidligere. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Against Me!, Shining og Baroness er annonsert. Kjipe band for min del. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Shining er jo helt konge! Blackjazz skiva er noe av det feteste som har kommet i det siste. Faen så bra. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Håper Baroness spiller samme dag som Converge. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Baroness er et greit band, men ikke noe jeg kommer til å se live. Shining derimot var jeg litt glad over. Tror jeg kommer til å se de uten å nøle hvis ikke noe jeg liker bedre spiller da. Har festivalpass uansett, så kommer nok til å se det meste av de artistene jeg liker. Tror jeg kanskje kommer til å droppe Robyn på Roskilde framfor å se henne på Øya istede. Er ikke noe særlig fan, men ser nok henne hvis det spiller noe jeg ikke liker som spiller på sjøsiden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Nye slipp på mandag: Mandag slippes to utenlandske navn til. Ikke noen vits i å gjette på band i headlinerstørrelse, men to navn som bør treffe indiefolket meget bra. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Til informasjon så er det "Timothy's Monster"-albumet Motorpsycho kommer til å spille i år. Elsker disse konsept-konsertene på Øya som da Turboneger spilte et av albumene sine og Bigbang sin "gjestekonsert". Hadde ikke Motorpshycho konsept-konsert sist gang de spilte på Øya også? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Nei, de bare spilte for det meste låter fra Black Hole/Black Canvas sist som så og si er vanlig for artister når de slipper nytt album. Fordi det albumet kom ut vel et par månder før de spilte der. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Panda Bear og Local Natives er bekrefta! http://oyafestivalen.com/pages/nor/596-panda_bear_og_local_natives_til_middelalderparken Her snakker vi indie-happiness Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Var veldig BH/BC-prega konsert med Motorpsycho forrige gong, ja. Var min første konsert med favorittbandet, så dette hugsar eg. Å sjå favorittalbumet live til sommaren, på det som blir 6. konsert med dei for min del, blir nok orgasmisk. Lurer på korleis det blir å sjå ein "forutsigbar" konsert med dei, sidan det at dei er så uforutsigbare ellers er grunnen til at ein kan sjå dei gong på gong. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Blir sluppet hiphop og pop i morra. Mye hiphop og litt pop i morra Yelawolf garantert, en liten hiphop-artist som er gangske blitt hypet opp den siste tiden. Endret 23. mars 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå