Gå til innhold

Øyafestivalen 10.-14. august 2010

Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

I forhold til Hove er det jo tre tusen ganger mer interessant program på Øya. Synes jeg, i hvert fall. Uansett, så er det jo lenge til august, og jeg har i hvert fall aldri blitt skuffet over bookingen på Øya. Regner med det kommer til å strømme på med små og store godsaker framover ^^

Lenke til kommentar

Øya hadde jo kjempebra lineup i fjor, i forifjor o.s.v. Har aldri vært ufornøyd med en dag på Øya, tror det er en av de få festivalene jeg er veldig i overkant lykkelig av sammen med Roskilde.

Tror jeg aldri har angret så mye over at jeg ikke dro til Beirut-konserten i fjor. Var nesten så jeg begynte å sippe, næget hvertfall over det i en tid...

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jeg har aldri angret så mye på at jeg dro til Beirut-konserten i fjor. Gikk glipp av en strålende konsert med Crystal Castles ...

Jeg så begge, jeg. Sånn må man jo av og til gjøre, hvis det er to som spiller samtidig og man har lyst til å se begge. Da planlegger man såpass at man får sett begge band cirka like lenge. Må forøvrig si at Beirut var en langt bedre opplevelse enn Crystal Castles, rent personlig, altså.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er jævelig fornøyd med LCD Soundsystem, en av de banda jeg virkelig har håpet å kunne se på en festival som Øya eller Roskilde.

Ble kjempehappy når jeg så kunngjøringen på twitter! :D LCD Soundsystem er herlig! Kanskje jeg skal høre litt mer på den «nye» plata deres framover også.

Lenke til kommentar

Jeg så La Roux på Rockefeller her om dagen, og jeg må bare være helt ærlig og si at de suger skikkelig hardt live. Jeg kan ikke huske sist gang jeg hørte en så sur vokal. Selve bandet og showet var greit nok, men den vokalen var nok til å gjøre meg trist helt inn i hjerterota, altså.

Tviler på jeg gidder å se dem igjen på Øya.

Lenke til kommentar

Skrev de det etter Rockefellerkonserten? Jeg prøvde å finne noen presseomtaler fra det, for jeg så det var masse pressefolk der.

Det var utrolig dårlig vokal, altså. Det kan man ikke ha unngått å høre. Det virket likevel som de aller fleste digget det ganske bra, men både jeg og alle andre som var på jobb den kvelden ble helt satt ut av hvor surt det låt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...