Überadri Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er da dagsbilletter? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Tror det koster 600kr for dagsbilletter. Det er da det jeg betaler om jeg vil se et fett band. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeez. Det hadde jeg virkelig ikke tenkt på. Er for vant til ukespass på festivaler Men 600 kroner er det kanskje verdt... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 La Roux og The Xx bekrefta til festivalen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Der har vi to grupper jeg er veldig interessert i å se live, i hvert fall. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Synes egentlig programmet hittil er utrolig kjedelig. Men de er jo ikke akkurat ferdig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 I forhold til Hove er det jo tre tusen ganger mer interessant program på Øya. Synes jeg, i hvert fall. Uansett, så er det jo lenge til august, og jeg har i hvert fall aldri blitt skuffet over bookingen på Øya. Regner med det kommer til å strømme på med små og store godsaker framover ^^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Øya hadde jo kjempebra lineup i fjor, i forifjor o.s.v. Har aldri vært ufornøyd med en dag på Øya, tror det er en av de få festivalene jeg er veldig i overkant lykkelig av sammen med Roskilde. Tror jeg aldri har angret så mye over at jeg ikke dro til Beirut-konserten i fjor. Var nesten så jeg begynte å sippe, næget hvertfall over det i en tid... Endret 16. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 La Roux og The Xx bekrefta til festivalen.Fett nok. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg har aldri angret så mye på at jeg dro til Beirut-konserten i fjor. Gikk glipp av en strålende konsert med Crystal Castles ... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Øya er stødige når det gjelder programmet. Alltid noe fett hvert eneste år. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har aldri angret så mye på at jeg dro til Beirut-konserten i fjor. Gikk glipp av en strålende konsert med Crystal Castles ... Jeg så begge, jeg. Sånn må man jo av og til gjøre, hvis det er to som spiller samtidig og man har lyst til å se begge. Da planlegger man såpass at man får sett begge band cirka like lenge. Må forøvrig si at Beirut var en langt bedre opplevelse enn Crystal Castles, rent personlig, altså. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Robyn, M.I.A. og LCD Soundsystem bekrefta de siste dagene. Er jævelig fornøyd med LCD Soundsystem, en av de banda jeg virkelig har håpet å kunne se på en festival som Øya eller Roskilde. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har lyst til å se Converge. Når blir dagsbillettene typisk utsolgt? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er jævelig fornøyd med LCD Soundsystem, en av de banda jeg virkelig har håpet å kunne se på en festival som Øya eller Roskilde. Ble kjempehappy når jeg så kunngjøringen på twitter! LCD Soundsystem er herlig! Kanskje jeg skal høre litt mer på den «nye» plata deres framover også. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Woho, LCD Soundsystem liker jeg! Enda en god grunn til å ta turen. Altaar er fortsatt det feteste på programmet, tviler på at det kommer med noe bedre. e:leif Endret 4. mars 2010 av Vowels Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg så La Roux på Rockefeller her om dagen, og jeg må bare være helt ærlig og si at de suger skikkelig hardt live. Jeg kan ikke huske sist gang jeg hørte en så sur vokal. Selve bandet og showet var greit nok, men den vokalen var nok til å gjøre meg trist helt inn i hjerterota, altså. Tviler på jeg gidder å se dem igjen på Øya. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Det er veldig synd. Jeg mener å huske at Aftenposten poengterte at det er et veldig bra liveband. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Skrev de det etter Rockefellerkonserten? Jeg prøvde å finne noen presseomtaler fra det, for jeg så det var masse pressefolk der. Det var utrolig dårlig vokal, altså. Det kan man ikke ha unngått å høre. Det virket likevel som de aller fleste digget det ganske bra, men både jeg og alle andre som var på jobb den kvelden ble helt satt ut av hvor surt det låt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Nei, de skrev det ikke etter den konserten. De skrev det da det ble klart at de skulle spille på Øya Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå