Erratum Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Dette er sikkert et spm. som går mye igjen, men jeg har en skjerm BENQ 22" som ikke er HD på. Er det mulig å bruke ps3 på denne skjermen? Ikke noe HD greier, bare rett og slett få ps3 bildet på PC skjermen. Er ikke helt sikker på hva skjermen heter, men den er relativt standard. Kanskje litt vanskelig å si, men noen formeninger? Skjermen: http://benq.no/products/LCD/index.cfm/product/972 Endret 13. januar 2010 av Erratum Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har lurt på det samme selv. Så vidt jeg vet finnes det ikke en VGA/DVI kabel til PS3. En rask Google avslører denne. Dyr og heller tvilsom spør du meg. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har den DVI-input så er det bare å kjøpe en DVI til HDMI adapter (eller omvendt) som du plugger i PS3 og så DVI fra adapteren til skjermen. Har selv gjort dette på min 22", men er kjedelig å spille uten lyd (har ikke høyttalere med analogt inn (tror jeg)). Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Er bare å kjøpe en HDMI-DVI kabel og koble til, funker kanon. Slik kabel kan du få kjøpt på biltema billig. Og hvis du bruker dvi inngangen til pc fra før, så kan man få kjøpt en dvi switch så du slepper å bytte kablene om hver gang. Endret 13. januar 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå