Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gutt, vondt etter sex


Gjest undrer=/

Anbefalte innlegg

Gjest undrer=/

Hei

 

jeg blir snart 18 år, og har hatt et aktivt sex liv i omtrent 1 år. Jeg vet ikke om det har skjedd hele tiden og at jeg bare ikke har lagt merke til det, men i forhold til når jeg onanerer, får jeg forhuden ganske langt under penishodet når jeg har sex (1-2 cm) og gjør andre relaterte ting med dame. Jeg føler at det svir litt når den er så langt nede, og jeg har begynt å bli litt redd for a at strengen skal ryke (den blir rødere enn før).

 

Har noen opplevd det samme eller vet hva det er? Er det normalt, en tilveninngssak?

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

jeg blir snart 18 år, og har hatt et aktivt sex liv i omtrent 1 år. Jeg vet ikke om det har skjedd hele tiden og at jeg bare ikke har lagt merke til det, men i forhold til når jeg onanerer, får jeg forhuden ganske langt under penishodet når jeg har sex (1-2 cm) og gjør andre relaterte ting med dame. Jeg føler at det svir litt når den er så langt nede, og jeg har begynt å bli litt redd for a at strengen skal ryke (den blir rødere enn før).

 

Har noen opplevd det samme eller vet hva det er? Er det normalt, en tilveninngssak?

 

På forhånd takk

 

Ronk mer så får du elefanthud på snabben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...