Datasmurf Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hei! Jeg har brukt Trillian i lang tid nå, og er storfornøyd med det (i motsetning til Pidging og Windows Live Messenger), men jeg føler jeg savner MSN Messenger, og da helst 7.5. Er det noen mulighet for å få det til å fungere med Win7? Prøvde å kjøre en gammel install-fil i kompatibilitetsmodus for WinXp, men fikk da bare opp en feilmelding om at jeg ikke hadde rett klient for mitt 64-bits system (sist jeg hadde MSN Messenger, hadde jeg et 32-bits system). Så, er jeg fucked når det kommer til nostalgitrippen og det faktum at jeg synes MSN Messenger 7.5 er den beste IM jeg har vært borti på lang tid og må fortsette med Trillian, eller finnes det håp? Mvh, Sjur "Datasmurf" Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvorfor ikke bare bruke Live Messenger 2009 eller Trillian? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg bruker Trillian, og jeg avskyr Live Messenger. Jeg vil bare ha MSN Messenger 7.5, siden det er en av mine absolutte favorittklienter. Greit nok, jeg har det på laptopen med XP, men den bruker jeg bare på skolen og det er sjelden jeg gidder å logge på MSN der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå